آزادگان سرافراز دفاع مقدس سند افتخار ملت ایران هستند
کد خبر: 3991348
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
استاندار هرمزگان:

آزادگان سرافراز دفاع مقدس سند افتخار ملت ایران هستند

استاندار هرمزگان با صدور پیامی سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت و گفت: آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس سند افتخار ملت ایران هستند که سخت‌ترین شرایط را با استقامت و صبوری تحمل کردند تا میهن اسلامی ما در امنیت و آرامش باشد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، فریدون همتی، استاندار هرمزگان با صدور پیامی، فرارسیدن ۲۶ مرداد، سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت و از رشادت، ایثار و استقامت آزادگان سرافراز ایران اسلامی و خانواده‌های بزرگوار آنان، تجلیل و قدردانی کرد. در متن پیام آمده است:

«دوران دفاع مقدس سرشار از فداکاری و ایثارگری اقشار مختلف مردم در دفاع از ایران اسلامی است که ایستادگی و رشادت آزادگان بزرگوار از نقاط برجسته این دوران محسوب می‌شود و ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی روزی بزرگ در تاریخ ملت ایران است.

آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس سند افتخار ملت ایران هستند که سخت‌ترین شرایط و شکنجه‌های دشمنان را با استقامت و صبوری تحمل نمودند و دشمن را به زانو درآوردند تا میهن اسلامی ما در امنیت و آرامش باشد.

آزادگان سختی‌های بسیاری را در برابر دشمن ظالم تحمل کردند اما برای اینکه ایران اسلامی سربلند و پیروز باشد، خم به ابرو نیاوردند و ایستادگی و مقاومت این بزرگواران مایه غرور و افتخار هر ایرانی است.

این‌جانب ضمن گرامیداشت فرارسیدن ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، از رشادت، ایثار و استقامت آزادگان بزرگوار و خانواده‌های محترم آنان به‌ویژه آزادگان سرافراز استان هرمزگان، تجلیل و قدردانی می‌نمایم و امیدوارم در سایه الطاف الهی، موفق و مؤید باشند.»

انتهای پیام
captcha