۲۰ شهریور؛ مهلت ثبت‌‌نام مسابقات قرآن جامعه کارگری لرستان
کد خبر: 3992545
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

۲۰ شهریور؛ مهلت ثبت‌‌نام مسابقات قرآن جامعه کارگری لرستان

مهلت ثبت‌نام در پانزدهمین دوره مسابقات قرآن‎ کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان لرستان تا بیستم شهریورماه اعلام شد و کارگران می‎توانند برای ثبت‎نام به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

۲۰ شهریور؛ مهلت ثبت‌‌نام مسابقات قرآن جامعه کارگری لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، مسابقات قرآن‎کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان لرستان با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی لرستان در پنج رشته قرائت، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء و مفاهیم قرآن برگزار می‌شود.

کارگران علاقه‌مند به شرکت در این مسابقات قرآنی می‎توانند تا ۲۰ شهریورماه جاری برای ثبت‎نام به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

برای شرکت در این دوره از مسابقات قرآن‎کریم که در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود، صرف داشتن دفترچه بیمه تأمین اجتماعی ملاک نیست و کارگران باید دارای قرارداد کاری مشمول قانون کار باشند، حضور نفرات اول مرحله کشوری رشته‌های قرائت و حفظ کل دوره‌های پیشین درآن رشته ممنوع است و نفرات اول رشته‌های حفظ ۲۰ و ۱۰ دوره‌های پیشین تنها اجازه شرکت در رشته‌های بالاتر حفظ را خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha