تولید محتوای دیجیتال از تفاسیر قرآن به صورت ساده و مختصر
کد خبر: 3992593
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
مدیرکل پژوهش و تأمین محتوای دارالقرآن خبر داد:

تولید محتوای دیجیتال از تفاسیر قرآن به صورت ساده و مختصر

مدیرکل پژوهش و تأمین محتوای سازمان دارالقرآن الکریم از تولید محتوای الکترونیکی تفاسیر قرآن کریم خبر داد و گفت: محتواها به‌صورت ساده، مختصر و کاملاً کاربردی است و به ویژه در ماه‌های محرم و صفر در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها توزیع می‌شود.

حسین تقی‌پور، مدیرکل پژوهش و تأمین محتوای سازمان دارالقرآن الکریم در گفت‌وگو با ایکنا؛ با اشاره به محتوای تولید شده قرآنی در عملیات محرم این سازمان گفت: امسال محتواها در دو بخش مکتوب و الکترونیک تولید شد که در محتواهای مکتوب به مسائل مرتبط با استقامت حضرت اباعبدالله(ع) در مقابل حاکمیت جور استناد کردیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از موضوعات مهمی که در قیام اباعبدالله(ع) نیز بارز است بحث «امید و صبر» است که به‌طور خاص روی محتواسازی آن کار شد. تولید محتوا بر روی بحث مواسات از دیگر مواردی است که مقام معظم رهبری نیز روی آن تأکید داشتند و از این محتواها برای برگزاری مسابقات استفاده خواهد شد.

مدیرکل پژوهش و تأمین محتوای سازمان دارالقرآن الکریم با بیان اینکه «سبک زندگی حسینی»، بخش دیگری از محتواهای تولید شده این سازمان است گفت: هر چقدر بیشتر قرآن را تبیین کنیم به همان میزان نیز در نشر فرهنگ حسینی و علوی، موفق‌تر خواهیم بود.

تقی‌پورتاکید کرد: محرم و صفر فرصت خوبی است که بتوانیم معارف قرآن را در جامعه تبیین کنیم و به همین منظور از ظرفیت علمی استاد قرائتی استفاده کردیم و برخی از سوره‌های قرآن را که ایشان تفسیر کردند به موشن‌گرافیک تبدیل کرده و در اختیار جامعه هدف قرار دادیم.

وی در پایان از تولید محتوای الکترونیکی تفاسیر قرآن به‌ صورت ساده، مختصر و کاملاً کاربردی در ایام محرم و صفر برای مخاطبان خبر داد و با اشاره به ظرفیت‌های استانی و ادارات کل تبلیغات اسلامی در حوزه محرم و به‌ویژه عاشورا و اربعین گفت: محتواهای زیادی نیز برای این ایام در بحث قرآنی در نظر گرفته‌ شده که از شبکه‌های استانی اطلاع‌رسانی و پخش خواهد شد.

انتهای پیام
captcha