بازنشر ترجمه اردو «قرآن و هدایت» در بمبئی
کد خبر: 3993472
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

بازنشر ترجمه اردو «قرآن و هدایت» در بمبئی

خانه فرهنگ ایران در بمبئی از بازنشر ترجمه اردو کتاب «قرآن و هدایت» آیت‌الله جوادی آملی در قالب طرح تاپ خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، محسن آشوری، وابسته فرهنگی و مسئول خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در بمبئی با اعلام این خبر، اظهار کرد: خانه فرهنگ کشورمان در بمبئی همواره در مسیر شناساندن فرهنگ اسلامی ایرانی به مخاطبین خود تلاش‌های وافری داشته است که یکی از این برنامه‌ها، بازنشر آثار مهم در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و دینی است.

وی افزود: در این راستا سه اثر نفیس شامل کتاب «اقبال ستاره بلند مشرق زمین» به قلم رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) به زبان اردو، کتاب «قرآن و هدایت» به قلم آیت‌الله جوادی آملی به زبان اردو و کتاب «سیره نبوی از منظر رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)» به زبان انگلیسی بازنشر شده است.

آشوری تأکید کرد: این حرکت فرهنگی می‌تواند گامی مؤثر برای آشنایی هرچه بیشتر جامعه هند به ویژه مسلمانان با اندیشه‌های والای معمار فقید انقلاب اسلامی(ره)، رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و آیت‌الله العظمی جوادی آملی محسوب شود.

وی در ادامه بیان کرد: این سه اثر با همکاری و مشارکت انتشارت حوزه علمیه امام صادق(ع) در قالب طرح تاپ بازنشر شده است. افزون بر آن، به منظور تسهیل و در دسترس بودن کتاب‌های مذکور، نسخه‌های الکتریکی آنها نیز تهیه شده که مخاطبین علاقه‌مند می‌توانند در شبکه‌های اجتماعی مشاهده کنند.

گفتنی است، مركز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در قالب «طرح تاپ» (طرح حمایت از ترجمه آثار ایرانی به زبان‌های دیگر)، از ترجمه آثار ایرانی ـ اسلامی حمایت می‌كند.

انتهای پیام
captcha