انتشار ترجمه اردو کتاب «یوسف قرآن» در هند
کد خبر: 4016841
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

انتشار ترجمه اردو کتاب «یوسف قرآن» در هند

کتاب «یوسف قرآن» اثر حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی به زبان اردو در کشور هندوستان منتشر شد.

انتشار ترجمه اردو کتاب «یوسف قرآن» در هندبه گزارش ایکنا، مؤلف در این کتاب سوره یوسف، یکی از سوره‌های قرآن را مبنا قرار داده و در ذیل هر کدام از آیات آن، برداشت‌هایی را که تعداد آن به 1270 مورد رسیده و ناشی از تحقیقات قرآنی و تفسیری ایشان است، به عنوان نکته‌ها و پیام‌های این سوره ارائه کرده است.

وی همچنین توضیحاتی درباره برخی موضوعاتی که در خلال مباحث به آن‌ها اشاره شده از جمله «سیمای کلی سوره یوسف»، «قصه در قرآن»، «خواب و رؤیا»، «محبت و حسادت»، «نیاز به تفریح و ورزش»، «انواع گریه»، «خطر نفس اماره»، «پذیرش مسئولیت برای خدمت»، «استغفار کردن»، «نشانه‌های مؤمن مخلص» و «نشانه‌های مؤمن مشرک» را درج کرده است.

کتاب مذکور به سفارش اداره ترجمه مجمع جهانی اهل بیت(ع) و از سوی حجت‌الاسلام سیدمراد رضا رضوی در 256 صفحه به زبان اردو ترجمه شده و انتشارات مجمع جهانی اهل بیت(ع) با همکاری انتشارات ولایت آن را در 1000 نسخه در کشور هندوستان منتشر کرده است.

علاقه‌مندان برای دریافت حضوری کتاب مذکور می‌توانند به نشانی قم ـ بلوار جمهوری اسلامی ـ نبش کوچه ۶ مجمع جهانی اهل بیت(ع) مراجعه کرده و یا برای دریافت غیر حضوری با شماره تماس ۰۲۵۳۲۱۳۱۳۰۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha