برگزاری اولین جشنواره سلامت اجتماعی «شهید حاج قاسم سلیمانی» در خراسان شمالی
کد خبر: 3993672
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۴

برگزاری اولین جشنواره سلامت اجتماعی «شهید حاج قاسم سلیمانی» در خراسان شمالی

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی از برگزاری اولین جشنواره سلامت اجتماعی«شهید حاج قاسم سلیمانی» در این استان خبر داد.

برگزاری اولین جشنواره سلامت  اجتماعی «شهید حاج قاسم سلیمانی» در خراسان شمالی هاشم شیرازیان، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی،  با اشاره به برگزاری اولین جشنواره سلامت  اجتماعی «شهید حاج قاسم سلیمانی» در استان، گفت: این جشنواره با مشارکت ارکان مسجد، در واقع جشنواره بهترین عملکردها در راستای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در محلات، مساجد و کانون‌های مساجد  پایگاه‌های بسیج و... را در بر دارد.

وی به محورهای جشنواره مذکور  اشاره کرد و افزود: کاهش طلاق، کاهش اعتیاد، افزایش ازدواج جوانان، افزایش نرخ باروری و  فرزندآوری، احیاء فریضه  امر به معروف و نهی از منکر، افزایش پایبندی به احکام محارم و عفاف و حجاب اسلامی را می‌توان در این باره نام برد.

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی  بخش ویژه این جشنواره را شامل ارائه محتواهایی در قالب پوستر، عکس، موشنگرافی، مستند، فیلم کوتاه، انیمیشن اعلام کرد.

شیرازیان، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را  اول بهمن ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: علاقمندان برای شرکت در این عرصه رقابتی می‌توانند برنامه‌هایی که در راستای اهداف و محورهای آن در محله مسجد، کانون مسجد، پایگاه بسیج اجرا کرده‌اند  را با مراجعه  به آدرس مجازی جشنواره به نشانی@ejtemaeshomali  در قالب کاربرگ مورد نظر تکمیل و ارسال کنند.

وی در تکمیل این خبر افزود: برنامه‌های خلاقانه برگزار شده  برای تبدیل شدن به الگوی کاری و ترویج به استانداری استان و نیز سازمان بسیج کشور ارسال می‌شود.

وی در پایان زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره را بهمن ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 058326442407 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha