فراخوان یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کرمانشاه اعلام شد
کد خبر: 3994252
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳

فراخوان یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کرمانشاه اعلام شد

فراخوان یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در محورهای متنوع و بخش ویژه مهدوی در کرمانشاه اعلام شد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در محور‌های متنوع و بخش ویژه مهدوی در کرمانشاه اعلام شد.

فراخوان این جشنواره با معرفی شش عنوان کتاب و بخش ویژه مهدوی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و گسترش فرهنگ کتابخوانی اعلام شد. این جشنواره توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی وزارت ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتابخوانی، شناسایی و معرفی کتاب‌های فاحر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل‌بیت(ع) با اضافه شدن بخش ویژه حضرت مهدی(عج) برگزار می‌شود.

در این جشنواره در کنار رشته‌های نقاشی، پویش کتابخوان، مسابقه چهارگزینه‌ای و داستانک، رشته‌های شعرسرایی، پویش برای امام زمانم و قصه‌گویی اضافه شده و برای جلب مشارکت بیش از پیش ناشران و کتابداران دو بخش حمایت از چاپ و انتشار منابع برتر و نیز مروجان فرهنگ رضوی در نظر گرفته شده است.

در فراخوان این دوره ۶ عنوان کتاب در سه رده سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال معرفی شده است.

برگزیدگان یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در دو سطح ملی و شهرستانی معرفی و تقدیر می‌شوند.

این جشنواره در دو بخش فردی و خانوادگی در بستر الکترونیک برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط، به شیوه فردی یا خانوادگی از طریق سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی به نشانی www.samakpl.ir در جشنواره شرکت کنند.

برای دریافت فایل جشنواره به آدرس www.samakpl.ir مراجعه و یا به منظور دریافت امانی ــ فیزیکی کتاب‌های جشنواره به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha