تداوم پویش نذر خون اردبیلی‌ها از تاسوعا تا اربعین + فیلم
کد خبر: 3994726
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷

تداوم پویش نذر خون اردبیلی‌ها از تاسوعا تا اربعین + فیلم

مدیرکل انتقال خون استان اردبیل گفت: اجرای پویش ملی و همگانی نذر خون از تاسوعا تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت و همشهریان می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های اهدای خون، به عنوان یک نذری مبارک شرکت کنند.

تداوم پویش نذر خون اردبیلی‌ها  از تاسوعا تا اربعینشراره دژکام، مدیرکل انتقال خون استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: اجرای پویش ملی و همگانی نذر خون از تاسوعا تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت و هموطنان می‌توانند به تدریج در ماه محرم و صفر با مراجعه به پایگاه‌های اهدای خون، به‌عنوان یک نذری مبارک شرکت کنند.

وی اظهار کرد: طرح نذر خون در قالب پویش همگانی در کشور آغاز شده و در استان اردبیل نیز سعی کردند با اهدای خون به بیماران و نیازمندان کمک کنند.

دژکام تصریح کرد: در دهه اول محرم سال‌جاری، بیش از یک‌هزار و ۳۴۸ نفر در سامانه اعلام شده برای اهدای خون ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد در دهه اول، بیش از یک‌هزار و ۴۳ نفر اهدای خون انجام دادند.

مدیرکل انتقال خون استان اردبیل، گفت: اجرای این پویش ملی و همگانی تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت و هموطنان می‌توانند به تدریج در ماه محرم و صفر با مراجعه به پایگاه‌ها اهدای خون اقدام کنند.

وی به فعالیت اتوبوس سیار دریافت خون از اهداکنندگان اشاره کرد و ادامه داد: قرار است این اتوبوس در طول این ایام با حضور در مناطق مختلف استان نسبت به دریافت خون از اهداکنندگان اقدام کند.

مدیرکل انتقال خون استان اردبیل گفت: در این ایام تمامی همکاران ما تلاش می‌کنند تا با رعایت همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی و حتی اهدای ماسک و سایر مواد ضد عفونی‌کننده اهداکنندگان را به اهدای سالم خون ترغیب و تشویق کنند.‌

انتهای پیام
captcha