ضرورت توجه به دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
کد خبر: 3995376
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰

ضرورت توجه به دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: آموزش و پرورش نهادی بوده که تلاش می‌کند تا دانش‌آموزان را در تمامی ساحت‌ها تربیت کند و در این مسیر نیازمند تعامل همه نهادها و اهتمامی همه‌جانبه است.

ارسالی امروز ا ضرورت توجه به دانش آموزان بازمانده از تحصیلبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، مهین منافی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، 14 شهریور‌ماه، در جلسه مشترک بین ادارات کل آموزش و پرورش، زندان‌ها و دادستانی مرکز آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: مسئولان تعلیم و تربیت وظیفه دارند در کنار آموزش، مسایل تربیتی دانش‌آموزان را نیز مورد توجه قرار دهند.

وی افزود: در این زمینه از تمام توان این مجموعه و از ظرفیت خیرین آموزشی نیز استفاده می‌شود تا کودکی از تحصیل باز نماند.

منافی بیان کرد: ارتباط مستمر با والدین در زمینه ارتقای کیفی تعلیم و تربیت لازم است. 

وی ادامه داد: آموزش‌های مستمر و اثر گذار منجر به تربیت نسلی مومن و متعهد می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی تصریح کرد: شناسایی دانش‌آموزانی که به علت زندانی بودن والدین از تحصیل بازمانده‌اند و کمک به بازگشت آن‌ها به چرخه تحصیل در دستور کار قرار دارد و با همکاری اداره کل زندان‌ها و خیرین این بخش پیگیری جدی خواهد شد.

جلیلی، معاون سلامت اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت آموزش در سطح زندان‌ها به‌ویژه فرزندان بازمانده از تحصیل زندانیان افزود: ترک تحصیل فرزندان بازمانده از تحصیل از دغدغه‌های اداره کل زندان‌ها است.

انتهای پیام
captcha