اجرای طرح حفظ پولادین به همت مؤسسه ثقلین یزد
کد خبر: 3997247
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲

اجرای طرح حفظ پولادین به همت مؤسسه ثقلین یزد

دوره آموزشی حضوری حفظ تخصصی قرآن با عنوان حفظ پولادین از سوی مؤسسه قرآنی فرهنگی ثقلین یزد برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، دوره آموزشی حضوری حفظ تخصصی قرآن با عنوان حفظ پولادین با محوریت سوره مبارکه نمل از سوی مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ثقلین یزد برگزار می‌شود.

بنابر گفته حسین قادری، مدیر مؤسسه قرآنی فرهنگی ثقلین یزد «این دوره با محوریت کتاب کار تخصصی حفظ متدبرانه قرآن به قلم حمزه دهقانیان، از طلاب حوزه علمیه یزد، برپا خواهد شد».

این دوره به دلیل شرایط کرونا با ظرفیت 15 نفر در حال حاضر ویژه آقایان و در قالب دو کلاس و دو گروه سنی 12 تا 17 سال و 18 سال به بالا تشکیل خواهد شد، لذا علاقه‌مندان تا پایان ماه صفر المظفر فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مؤسسه به نشانی http://WWW.SAGHALEINYAZD.COM در این دوره نام‌نویسی کنند.

ترم نخست این طرح در قالب 32 جلسه 90 دقیقه‌ای، همراه با سه کارگاه آموزشی است و ترم دوم متناسب با سرفصل بعدی کتاب کار تخصصی حفظ متدبرانه قرآن با محوریت سوره مبارکه قصص انجام خواهد شد.

یادآور می‌شود، متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات اداری با شماره ۳۶۲۲۷۵۷۶-۰۳۵ تماس بگیرند. همچنین برای ثبت‌نام به صورت حضوری به مؤسسه قرآنی مردمی ثقلین واقع در یزد، خیابان امام خمینی(ره)، روبه‌روی امامزاده شاهزاده فاضل، کوچه ۲۳ شهید پاک‌نژاد مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha