طرح «زندگی در قرآن» اجرا می‌شود
کد خبر: 3998190
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

طرح «زندگی در قرآن» اجرا می‌شود

طرح زندگی در قرآن از سوی مؤسسه قرآنی مشکات اصفهان با محوریت ارائه مباحث تفسیری اجرا می‌شود.

به گزارش ایکنا، طرح زندگی در قرآن از سوی مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت مشکات اصفهان برگزار می‌شود. در قالب این طرح، هر هفته یک جلسه سلسله مباحث تفسیری طبق سرفصل‌های جلد 1 تا 3 کتاب زندگی با قرآن تألیف ابوالفضل بهرام‌ور ارائه می‌شود.

از اهداف این طرح می‌توان به نشر و ترویج تفسیر، مفاهیم و فرهنگ غنی قرآن کریم در جامعه، حرکت برای رفع مهجوریت قرآن کریم در جامعه اسلامی، آشنایی با شاخصه‌های سبک زندگی و مصادیق آن اشاره کرد.

همچنین انس با قرآن کریم و آموزه‌های حیات‌بخش آن، آشنایی با گزیده‌ای از مفاهیم آیات قرآن کریم و تلاش برای فهم و به کار بستن آن در زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی نیز اهداف رفتاری است که برای این طرح در نظر گرفته شده است.

طرح به دو شیوه حضوری و مجازی ویژه علاقه‌مندان به تفسیر موضوعی قرآن کریم اجرا می‌شود و در پایان به صورت تستی و تشریحی در آزمونی ارزشیابی صورت گرفته و از سوی اداره اوقاف و امور خیریه و مؤسسه قرآنی مشکات گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان به منظور ثبت نام تا 8 مهرماه می‌توانند با شماره ٠٣١۴٢۶۴٠٠۵١ تماس گرفته یا به صورت حضوری به مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مشکات نجف‌آباد به نشانی خیابان شریعتی، کوی شهید اسماعیل‌زاده، کوچه شهید شیر بچه، پلاک 12، مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha