اسامی برگزیدگان پویش قرآنی «در بهشت» اعلام شد
کد خبر: 3998725
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴

اسامی برگزیدگان پویش قرآنی «در بهشت» اعلام شد

اسامی برگزیدگان پویش قرآنی «در بهشت» در بخش‌های جشنواره‌های قرآنی، برنامه‌های مساوات و همدلی، تولیدات رسانه‌ای، مسابقات کتابخوانی و دوره‌های آموزش مجازی اعلام شد.

اسامی برگزیدگان پویش قرآنی در بهشت اعلام شدبه گزارش ایکنا، پویش «در بهشت» با هدف احیای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، دینی، مذهبی و... به عنوان اولین حضور شبکه‌ای و جریان‌ساز نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سراسر کشور در فضای مجازی طی دو نیم فصل با مشارکت دفاتر نهاد در دانشگاه‌های سراسر کشور از اواخر فروردین ۱۴۰۰ تا اوایل تیرماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

جشنواره‌های قرآنی، برنامه‌های مساوات و همدلی، تولیدات رسانه‌ای، مسابقات کتابخوانی و دوره‌های آموزش مجازی از بخش‌های پویش بودند که برندگان هم حدود ۵۰۰ نفر هستند.

در نیم فصل اول پویش که از ۲۵ فروردین تا ۲۷ اردیبهشت بود، اطلاع‌رسانی، هماهنگی و آماده‌سازی دفاتر برای ورود به پویش، تبیین اهداف و تأثیرات پویش، شرح عملیات و فعالیت‌های هر بخش از پویش، آموزش اولیه فعالان رسانه‌ای دفاتر و شکل‌گیری صفحه مجازی و عرصه ارائه فعالیت‌های پویش در دستور کار قرار گرفت و در نیم فصل دوم پویش که از ۲۸ اردیبهشت تا ۳۱خرداد بود نیز، آموزش و توانمندسازی، ارزیابی و آسیب‌شناسی نواقص، موانع و پیش‌نیازها، گزارش‌گیری و تحلیل بررسی شد.

در این پویش حدود 2800 برنامه برگزار شد و بیش از 250 هزار نفر در طول ۲ ماه برگزاری پویش در این برنامه‌ها شركت كردند.

پس از پایان پویش، ستاد مرکزی پویش ملی در بهشت، کمیته‌ای را برای ارزیابی آثار و انتخاب برترین‌های این پویش و امور تعیین شاخص‌ها و کیفیت‌ها تشکیل داد و داوری و ارزیابی برنامه‌های این پویش انجام شد و برگزیدگان و منتخبان محورهای اصلی پویش در دو بخش شركت‌كنندگان و برگزاركنندگان مشخص شد.

اواسط مردادماه، در آیین اختتامیه پویش ملی در بهشت از تعدادی از نفرات و دفاتر برگزیده پویش ملی در بهشت تقدیر شد و هم‌اکنون، اسامی برگزیدگان در سامانه پویش ملی در بهشت به نشانی https://darbehesht.ecnahad.ir/  و همچنین سایت مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان به نشانی http://ecnahad.ir/ قابل مشاهده است.

اسامی برگزیدگان

انتهای پیام
captcha