دفاع مقدس از یوم‌الله‌های انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3999161
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
امام‌جمعه کرمانشاه:

دفاع مقدس از یوم‌الله‌های انقلاب اسلامی است

امام‌جمعه کرمانشاه گفت: هشت سال دفاع مقدس یکی از یوم‌الله‌هایی است که در طول آن حاج قاسم‌های زیادی ظهور کردند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه، صبح امروز، ۳۰ شهریورماه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ایثارگر و رزمنده کرمانشاهی در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم(ص)، اظهار کرد: تربیت کردن امثال حاج قاسم‌ها و هزاران نمونه دیگر از برکات نظام و انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به برکات نظام اسلامی، افزود: هشت سال دفاع مقدس یکی از یوم‌الله‌هایی است که در طول آن حاج قاسم‌های زیادی ظهور کردند.

آیت‌الله علما تصریح کرد: به اعتراف موشه دایان، فرمانده جنگ رژیم صهیونیستی، انقلاب اسلامی در ایران حکم زلزله داشت که کسی نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد.

امام‌جمعه کرمانشاه گفت: دفاع مقدس برگ زرینی بر تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران و سرشار از درس و پیام است که گواهی بر ایثارگری فداکارانه جوانان این مرز و بوم برای دفاع همه‌جانبه از وطن بود.

نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه با بیان اینکه سال‌های حماسه روی پای خود ایستادن و عدم وابستگی را به ما آموخت تا به دشمن وابسته نباشیم، اضافه کرد: همانگونه که امام خمینی(ره) فرمودند «جنگ برای ما یک نعمت بود»، دفاع مقدس برای ایران برکات فراوانی داشت که اتحاد و انسجام مردم یکی از آن‌هاست.

آیت‌الله علما اظهار کرد: امروز اگر سید‌حسن نصرالله، حاج قاسم و هزاران حاج قاسم دیگر در برابر دشمن می‌ایستند نتیجه همین تغییر تفکر‌ها است که امام خمینی(ره) جرقه آن را در جهان زد.

انتهای پیام
captcha