کلیات شیوه‌نامه اجرايي چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت به تصویب رسید
کد خبر: 3999393
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

کلیات شیوه‌نامه اجرايي چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت به تصویب رسید

کلیات شیوه‌نامه اجرایی بخش‌های مسابقه‌ای جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت در جلسه هماهنگی ستاد مرکزی چهارمین دوره این جشنواره به تصویب رسید.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم، در جلسه هماهنگی ستاد مرکزی چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) که روز گذشته، 30 شهریور با حضور رئیس، دبیر و اعضای کمیته‌های این جشنواره در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد، کلیات شیوه‌نامه اجرایی بخش‌های مسابقه‌ای جشنواره پس از بحث و تبادل نظر اعضا به تصویب رسید که پس از جمع‌بندی نهایی به زودی به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ویژه همسر و فرزندان طلاب ایرانی و غیر ایرانی سراسر کشور، امسال با راهبری سازمان دارالقرآن الکریم و با رویکرد جدید آموزش، مسابقه و محفل از مردادماه امسال با ثبت‌نام از داوطلبان و علاقه‌مندان کار خود را آغاز کرد.

بخش‌های مسابقه‌ای این جشنواره در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، اذان، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، کتابخوانی و نقاشی ویژه کودکان برگزار می‌شود و نفرات برگزیده در هر رشته و مقطع سنی علاوه بر دریافت جایزه به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

یادآور می‌شود، اعضای ستاد مرکزی چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) را حجت‌الاسلام فقیهی رئیس ستاد، حجت‌الاسلام شفیعی جانشین رئیس و دبیر ستاد، تقی‌پور مسئول کمیته سامانه و آموزش مجازی، موسوی مسئول کمیته اجرایی، کاکاوند مسئول کمیته نظارت و ارزیابی، عظیمی‌نژاد مسئول کمیته روابط عمومی و رسانه و رمضانی‌فرد مسئول کمیته فنی تشکیل می‌دهند.

همچنین ستادهای استانی این جشنواره با حضور مدیران کل، معاونان، رؤسای ادارات امور قرآنی ادارات کل تبلیغات اسلامی، مدیرکل و معاونان مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و نماینده هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان‌ها تشکیل شده و امور مربوط به استان‌ها را هدایت و راهبری می‌کنند.

آخرین مهلت ثبت‌نام در این جشنواره 17 مهرماه تعیین شده و خانواده طلاب سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های اطلاع‌رسانی www.telavat.ir  و www.csis.ir  جهت ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha