افزایش ۳۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی میراث فرهنگی کردستان
کد خبر: 4000934
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰

افزایش ۳۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی میراث فرهنگی کردستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از افزایش ۳۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی این اداره‌ کل در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال گذشته خبر داد.

به ‌گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، یعقوب گویلیان، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان امروز، ششم مهرماه در مراسم تجلیل از بسیجیان، آزادگان و ایثارگران اداره‌کل اظهار کرد: با حمایت استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی استان اعتبارات بخش عمرانی اداره‌کل 300 درصد و اعتبارات جاری نیز حدود 67 درصد نسبت به سال قبل افزایش داده شد که نویدبخش آینده‌ای بهتر برای بخش‌های اداری این اداره‌کل است.

وی کارکنان ایثارگر و بسیجی را نعمتی بزرگ برای اداره‌کل برشمرد و افزود: در حوزه‌های مختلفی از جمله پژوهش، تحقیقات، احیا و مرمت آثار تاریخی و امور رفاهی کارکنان طی سالیان متمادی با توجه به کمبود اعتبارات همواره با مشکل جدی روبرو بودیم که با این افزایش اعتبارات در آینده می‌توان اقدام‌های موثرتر و بهتری در تمامی حوزه به ویژه رفاه و آسایش کارکنان انجام داد.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان بیان کرد: در این برهه از زمان که سالم و تندرست درکنار هم هستیم باید قدردان این نعمت خداوند متعال باشیم و در راستای عمران و آبادانی استان و رفاه و آسایش پرسنل خدوم و تلاشگر اداره کل تلاش کنیم.

گویلیان به لزوم برنامه‌ریزی برای تجلیل از تمامی پرسنل اداره‌کل در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: کارکنان این اداره‌کل جزء پاک‌ترین و دلسوزترین افراد جامعه هستند و در این میان ایثارگران، بسیجان و آزادگان عزیز جایگاه خود را دارند و برگزاری این مراسم نیز برای جبران بخشی از تلاش‌ها و دلسوزی‌های این بزرگوران است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم که با حضور محمد رشیدی، معاون توسعه و مدیریت و علی بهنیا، رئیس اداره حراست برگزار شد با اهدای لوح از ایثاگران، آزادگان و بسیجیان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام
captcha