کمک ۴ میلیارد ریالی خیران سلامت شاهین‌دژ
کد خبر: 4001153
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

کمک ۴ میلیارد ریالی خیران سلامت شاهین‌دژ

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ گفت: در یک ماه گذشته خیران سلامت این شهرستان چهار میلیارد و ۳۰ میلیون ریال به شبکه سلامت شاهین‌دژ کمک کرده‌اند.

کمک 4 میلیارد ریالی خیران سلامت شاهین‌دژامین قلندرزاده، مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ، در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان غربی، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون خیران این شهرستان با اهدای کمک‌های مالی خود همواره در کنار شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برای درمان بیماران کرونایی بودند.

وی با اشاره به کمک‌های خیران در یک ماه گذشته افزود: در این مدت خیران این شهرستان چهار میلیارد و 30 میلیون ریال به شبکه سلامت شاهین‌دژ کمک کرده‌اند که از آن جمله می‌توان به اهدای دو دستگاه الکتروشوک، یک دستگاه مانیتور کنترل قلب، پایه مانیتور و ۱۵ عدد کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری در مجموع به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط آقای رضازاده به بیمارستان شهید راثی این شهرستان اشاره کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ ادامه داد: همچنین در این مدت یکی از خیران این شهرستان به نام حاج سیف‌الله عبادی، یک دستگاه الکتروشوک و دو دستگاه مانیتور کنترل علائم حیاتی قلب همراه با پایه مانیتور به یکی از بیمارستان‌های شاهین‌دژ اهدا کرد که ارزش آن برابر با یک میلیارد و 480 میلیون ریال است.

وی در پایان بیان کرد: همچنین یکی از بانوان خیر این شهرستان ۵۰ میلیون ریال به حساب مجمع خیران بیمارستان شهید راثی شاهین‌دژ واریر کرد تا برای تهیه‌ اقلام و تجهیزات مورد نیاز مدافعان سلامت مورد استفاده قرار بگیرد.

انتهای پیام
captcha