اجرای طرح «کاروان سلامت» در روستای خوانسار خاتم
کد خبر: 4001741
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲

اجرای طرح «کاروان سلامت» در روستای خوانسار خاتم

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم از اجرای طرح «کاروان سلامت» در روستای خوانسار این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح ۸۰ نفر از اهالی روستا از خدمات رایگان پزشکی، دارویی، پرستاری و مامایی بهره‌مند شدند.

طرح کاروان سلامت در روستای خوانسار خاتم اجرایی شدبه گزارش ایکنا از یزد، حسین نوید، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم، امروز، 10 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای کاروان‌های سلامت داوطلبان از برنامه‌های موفق هلال‌احمر است که با همت واحد داوطلبان و استفاده از پتانسیل پزشکان داوطلبان و خیران این طرح‌ها در مناطق کم برخوردار برگزار می‌شود.

نوید ادامه داد: همزمان با هفته دفاع مقدس کاروان سلامت به روستای خوانسار از توابع بخش مرکزی شهرستان اعزام شده و به اهالی مناطق که با توجه بعد مسافت تا مراکز درمانی از خدمات پزشکی محروم بودند، خدمات پزشکی و پیراپزشکی را ارائه کردند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان خاتم گفت: در این طرح 80 نفر از اهالی روستا، از خدمات رایگان پزشکی، دارویی، پرستاری و مامایی بهره‌مند شدند. توزیع بسته‌های بهداشتی و ماسک بین خانوارهای روستا در جهت پیشگیری از کرونا از دیگر برنامه‌های این کاروان سلامت بود.

نوید بیان کرد: از همه داوطلبان اعم از پزشک، پرستار، تکنسین دارویی و سایر عزیزانی که در این برنامه حضور پیدا کرده‌اند، تشکر می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم خدماتی که باعث ارتقا سلامت و حمایت از افراد کم برخوردار می‌شود، را توسعه دهیم.

انتهای پیام
captcha