آزمون هشتمین دوره طرح مشکوة برگزار می‌شود
کد خبر: 4001845
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷

آزمون هشتمین دوره طرح مشکوة برگزار می‌شود

آزمون هشتمین دوره طرح تلفنی حفظ قرآن کریم که از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان اجرا می‌شود، طی روزهای 11 و 12 مهرماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا، آزمون هشتمین دوره طرح تلفنی حفظ قرآن کریم (مشکوة) ویژه جامعه هدف سازمان بهزیستی کشور، طی روزهای یکشنبه و دوشنبه 11 و 12 مهرماه سال جاری برگزار می‌شود. این آزمون با حضور 52 نفر از حدود 100 شرکت‌کننده در طرح مشکوة به صورت مجازی برگزار می‌شود.

افرادی که در این آزمون حضور دارند، از 15 استان مختلف کشور هستند که آمادگی خود را برای حضور در آزمون اعلام نموده‌اند. این آزمون با حضور اساتید مطرح ملی و بین‌المللی از جمله «محمدمهدی بحرالعلوم» و «الهام ماندگارمهر» از اساتید حفظ قرآن کشورمان برگزار می‌شود.

این طرح از پاییز سال ۹۷ به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، آغاز شده و در آن جامعه هدف سازمان بهزیستی که از توانایی و استعداد حفظ قرآن برخوردار هستند، حضور دارند. در طرح مشکوة افراد در طول هشت ترم، زیر نظر هفت نفر از اساتید حفظ کشور، آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

از جمله اهداف این طرح می‌توان کمک به تحقق مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور، ایجاد شرایط مناسب برای تبلیغ، ترویج و حفظ قرآن، ارتقای سطح علمی معلولان کشور و ایجاد رغبت و رقابت سالم و سازنده برای تحقق اهداف پیش‌بینی‌شده اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha