آغاز دوره جدید طرح مشکوه ویژه جهادگران جهاد دانشگاهی / برگزاری آزمون دوره اول
کد خبر: 4012889
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸

آغاز دوره جدید طرح مشکوه ویژه جهادگران جهاد دانشگاهی / برگزاری آزمون دوره اول

به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور آزمون اولین دوره طرح مشکوة ویژه جهادگران جهاد دانشگاهی و خانواده آنها برگزار شد.

طرح ملی حفظ تلفنی قرآن کریم

به گزارش ایکنا، با اعلام سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، آزمون اولین دوره طرح حفظ تلفنی قرآن کریم(مشکوة) ویژه جهادگران جهاد دانشگاهی و خانواده آنها 17 آبان‌ماه برگزار شد.

ثبت نام این طرح که به صورت غیرحضوری و از طریق تلفنی با محوریت حفظ جزء 30 قرآن کریم و با هدف ایجاد بستری مناسب به منظور انس و الفت جهادگران و خانواده آنها، با قرآن كریم و مفاهیم والای آن برگزار می‌شود، از مرداد ماه سال جاری و همزمان با سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی آغاز و کلاس‌های آن نیز از شهریور ماه شروع شد. شروع ترم دوم این دوره از اول آذر ماه سال جاری و بصورت تلفنی برگزار خواهد شد.

از جمله اهداف این طرح می‌توان به ایجاد بستری مناسب به منظور انس و الفت جهادگران و خانواده آنها با قرآن كریم و مفاهیم والای آن، ارج نهادن به فعالیت‌های قرآنی و تشویق اعضاء جهاد دانشگاهی و ایجاد حرکتی پویا و رو به رشد جهت ارتقای فرهنگ قرآنی کشور اشاره کرد.

مخاطبان این طرح در دو رده‌ سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال، اعضاء جهاد دانشگاهی (شامل اعضای رسمی، پیمانی و قراردادی (تمام وقت) جهاد دانشگاهی) و خانواده جهادگران (شامل همسر و فرزندان و پدر و مادر جهادگر) هستند. همچنین خواهر و برادران مجرد جهادگران مجرد نیز می‌توانند در طرح شرکت کنند.

شایان ذکر است سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور طرح تلفنی حفظ قرآن کریم(مشکوة) را با جامعه مخاطب افراد کم‌توان جسمی حرکتی و نابینا در هشت ترم برگزار کرده و ترم نهم این طرح در حال برگزاری است. علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه www.isqa.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha