سایت جمع‌آوری اطلاعات قرآنیان اصفهان راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 4001957
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
به زودی؛

سایت جمع‌آوری اطلاعات قرآنیان اصفهان راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان اصفهان از راه‌اندازی سایتی به منظور جمع‌آوری اطلاعات قرآنیان استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ایکنا، نشستی با حضور اعضای اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان در رابطه با نحوه اجرای مرحله اول طرح جمع‌آوری اطلاعات قرآنیان روز گذشته، دهم مهرماه در محل اتحادیه تشکیل و مقرر شد مرحله اول طرح تا یک ماه آینده آماده شود.

در همین رابطه حسین‌علی جان‌نثاری، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا، بیان کرد: مدت‌هاست که تصمیم داشتیم که قرآنیان استان را شناسایی و برای آن‌ها به‌منظور بهره‌مندی از مزایایی کارت‌هایی صادر کنیم.

وی ادامه داد: این افراد شامل حافظان، قاریان قرآن، هنرمندان، خوشنویسان، فیلم‌نامه‌نویسان، خیران و ... است که در حوزه قرآن فعالیت‌ می‌کنند و به شکلی در خدمت جامعه قرآنی هستند.

جان‌نثاری با بیان اینکه این طرح سرمایه‌گذاری زیادی نیاز دارد و قرار است با همکاری برخی از نهادها آن را در سه مرحله انجام دهیم، بیان کرد: مرحله اول آن جمع‌آوری مشخصات اصلی این افراد شامل کد ملی، اسم و ... است، برای این مرحله در حال آماده‌سازی سایت و پوستر هستیم تا در اختیار تمامی شهروندان قرار گرفته و ثبت‌نام مرحله اول را شروع کنیم.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان اظهار کرد: این کار را با همکاری آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، شهرداری و برخی از نهادهای دیگر انجام خواهیم داد.  بعد از مرحله اول و بررسی اطلاعات، کارت عضویت برای قرآنیان صادر و تلاش می‌کنیم در مرحله بعد از مزایای آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha