هماکنون ۱۰۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند. 
به گزارش ایکنا از کرمانشاه، مهدی محمدی، سخنگوی ستاد مدیریت کرونای علوم پزشکی کرمانشاه امروز در نشستی اظهار کرد: متأسفانه در ۲۴ گذشته ۹ هماستانی دیگر نیز قربانی کرونا شدند.
وی افزود: در شبانهروز گذشته ۷۱ بیمار مثبت بستری و ۶۰ بیمار سرپایی مثبت در استان کرمانشاه شناسایی شده است.
محمدی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۸ بیمار در مراکز درمانی بستری و ۲۴۳ بیمار نیز پس از بهبود ترخیص شدند. هماکنون ۱۰۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونای علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از ابتدای اپیدمی تاکنون متأسفانه ۲۵۶۲ هماستانی بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.
انتهای پیام