درخشش دانش‌‎آموزان زنجانی در کنگره سراسری قرآن کریم «سمپاد»
کد خبر: 4003235
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴

درخشش دانش‌‎آموزان زنجانی در کنگره سراسری قرآن کریم «سمپاد»

رئیس اداره استعداد‌های درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دانش‌‎آموزان زنجانی در بیست و ششمین کنگره سراسری قرآن کریم سمپاد ۱۱ عنوان ممتاز، عالی و برتر کسب کردند.

درخشش دانش‌‎آموزان زنجانی در کنگره سراسری قرآن کریم «سمپاد»محمدحسین صفری، رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره‌ کل آموزش و پرورش استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: دانش‌آموزان استان زنجان موفق به کسب 11 عنوان ممتاز، عالی و برتر در بیست و ششمین کنگره سراسری قرآن کریم سمپاد شدند.

وی ضمن تبریک به دانش‌آموزان حائز مقام و قدردانی از عوامل اجرایی مسابقات ابراز کرد: این کنگره در سه رشته قرائت، حفظ و حفظ ویژه برگزار شد و زنجانی‌ها در آن خوش درخشیدند.

این مسئول بیان کرد: حسین عباسی در رشته قرائت، مهسا فیروزی در رشته حفظ ویژه و و کیمیا عبدی در رشته حفظ حائز مقام ممتاز شدند. فاطمه محمدی در رشته حفظ، امیرمحمد بیگلی و محمدحسین معینی در رشته حفظ ویژه، موفق به کسب رتبه عالی شدند.

صفری ادامه داد: همچنین محمدمهدی حسنلو در رشته حفظ ویژه، ثنا مهدیخانلو ر رشته حفظ، مهنا اشرفی در رشته حفظ ویژه، سیدمحمدحسین موسوی در رشته حفظ و امیرحسین زلفخانی در رشته حفظ ویژه عناوین برتر را از آن خود کردند.

انتهای پیام
captcha