آل خلیفه با سرکوب تظاهرات ضد سازش درصدد اثبات وفاداری به صهیونیست‌هاست
کد خبر: 4003342
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
جهاد اسلامی فلسطین:

آل خلیفه با سرکوب تظاهرات ضد سازش درصدد اثبات وفاداری به صهیونیست‌هاست

عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت، حملات دیروز جمعه ماموران رژیم آل خلیفه به تظاهرات علیه عادی سازی روابط این رژیم با تل‌آویو در مناطق مختلف بحرین نشانه تلاش آل خلیفه برای اثبات وفاداری خود به اشغالگران صهیونیست است.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، یوسف الحساینه، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد سرکوب تظاهرات ضد سازشگری مردم بحرین توسط نظامیان رژیم آل خلیفه گواه این است که حکومت منامه به هر طریقی به دنبال ثابت کردن وفاداری خود به رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

او در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: رژیم آل خلیفه تلاش می‌کند وفاداری خود را در هم‌پیمانی امنیتی، نظامی و سیاسی با رژیم اسراییل علیه آرمان‌های ملت‌های عربی و اسلامی و به خصوص ملت فلسطین ثابت کند.

الحساینه گفت: ملت فلسطین هر روز در معرض تروریسم، ظلم و سرکوبگری رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارد که از هیچ تلاش نظام‌مندی برای بیرون راندن فرزندان ملت از سرزمین خود و مصادره سرزمینشان و یهودی‌سازی مقدساتشان دست نمی‌کشد.

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی تصریح کرد: از فلسطین مقاوم و مبارز به بزرگواران و قهرمانان بحرین و همه انسان‌های شریف و آزادگان امت عربی و اسلامی درود می‌فرستیم؛ کسانی که هر روز بیش‌تر از دیروز بر عمق وابستگی خود به فلسطین و قدس و ارزش‌های عدالت، آزادی و انسانیت تأکید می‌کنند.

مأموران رژیم آل خلیفه روز جمعه با حمله به تظاهرات علیه عادی‌سازی روابط این رژیم با رژیم صهیونیستی در منامه، ستره و چند شهر دیگر به شماری از آنها آسیب زده و دست‌کم پنج نفر را بازداشت کردند.

اعتراضات در بحرین به سفر اخیر «یائر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به منامه و افتتاح رسمی سفارت این رژیم در بحرین همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha