تألیف و انتشار ۱۶۷ عنوان کتاب در سمنان
کد خبر: 4003571
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷

تألیف و انتشار ۱۶۷ عنوان کتاب در سمنان

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از تألیف و انتشار 167 عنوان کتاب در نیمه اول امسال در این استان خبر داد.

تالیف و انتشار 167 عنوان کتاب در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، ابوالفضل صادقی‌نژاد، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امروز، 18 مهرماه در جمع خبرنگاران از تألیف و انتشار 167 عنوان کتاب در نیمه اول امسال در این استان خبر داد و گفت: این تعداد 79 عنوان در تابستان و 88 عنوان کتاب در بهار امسال در این استان تألیف و منتشر شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد 11 عنوان کتاب ترجمه و بقیه تالیف بوده  که در این راستا این کتاب‌ها در شمارگان 130 هزار نسخه در استان سمنان چاپ و منتشر شده است.

صادقی‌نژاد با تأکید بر اینکه از این تعداد کتاب تنها چهار عنوان آن چاپ مجدد بوده است متذکر شد: 164 عنوان کتاب دیگر که در استان منتشر شده که چاپ اول بوده اند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یادآور شد: در استان سمنان 42 انتشاراتی به امر چاپ و انتشار کتاب اشتغال دارند.

به گفته وی کتاب‌های تألیفی در موضوعات مختلف دانشگاهی، کودک و نوجوان، بومی و مربوط به آداب و رسوم و فرهنگ سمنان، ادبی بوده است.

انتهای پیام
captcha