هوشمندسازی ناوگان خودرویی و کلانتری‌ها در دامغان
کد خبر: 4003957
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

هوشمندسازی ناوگان خودرویی و کلانتری‌ها در دامغان

فرمانده انتظامی دامغان با اشاره به اینکه مجموعه انتظامی شهرستان در سطح خوبی قرار دارد و در حال ارتقا است، گفت: ناوگان خودرویی و کلانتری‌های سطح شهر هوشمند شدند و این امر موجب بهبود خدمات‌دهی عمومی می‌شود.

هوشمندسازی ناوگان خودرویی و کلانتری‌ها در دامغان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام محمدحسن رستمیان، امام‌جمعه دامغان، امروز، 19 مهرماه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح دامغان به مناسبت هفته ناجا با اشاره به اینکه جامعه به ارتقا در همه ابعاد به‌ویژه عرصه معنویت و ایمان در سطح ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی نیازمند است اظهار کرد: وی ادامه داد: نیروهای مسلح نیز ستون امنیت کشور هستند.

رستمیان با اشاره به ابعاد خدمات نیروهای مسلح در کشور گفت: نیروی انتظامی در میدان خدمت و کمک به مردم در ایام‌ کرونا خوش درخشیدند که در این راستا امام  سرمایه اصلی نیروهای انتظامی ایمان به خداست.

سیدرضا علوی، فرمانده انتظامی دامغان با اشاره به اینکه مجموعه انتظامی شهرستان در سطح خوبی قرار دارد و در حال ارتقا است، متذکر شد: ناوگان خودرویی و کلانتری‌های سطح شهر هوشمند شدند و این امر موجب بهبود خدمات‌دهی عمومی می‌شود.

وی هدف نیروی انتظامی در دامغان را جلب رضایت عمومی مردم دانست و گفت: با جلب این اعتماد، امروز امنیت پایدار در تمام ابعاد حاکم است که این امر افتخاری برای خادمات ملت در نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی دامغان تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ طی ۶ ماه اول امسال را 11 هزار و ۸۹۸ مورد دانست و گفت: این موضوع نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش یافت.

علوی به میزان تماس مردم با سامانه ۱۹۷ اشاره کرد و افزود: این سامانه پل ارتباطی بین مردم و نیروی انتظامی است که امسال نسبت به سال گذشته شاهد افزایش ۶۹ درصدی تماس و افزایش ۴۰ درصدی رضایت عمومی مردم دامغان در این سامانه هستیم.

به گفته وی؛ برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، دیدار مردمی، تقدیر از خیران امنیت‌ساز، تجلیل از نمونه‌های ترافیکی، ایجاد ایستگاه گزینش و استخدام در نماز جمعه و برگزاری میز خدمت، از برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در دامغان است.

انتهای پیام
captcha