جان باختن 25 نفر بر اثر کرونا در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4004918
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
در ۲۴ ساعت گذشته؛

جان باختن 25 نفر بر اثر کرونا در آذربایجان‌غربی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: در 24 ساعت گذشته 25 نفر از مبتلایان به کرونا در استان جان خود را از دست دادند که با احتساب این تعداد مجموع جان‌باختگان به 6 هزار و 585 نفر رسید.

جان باختن 25 نفر بر اثر کرونا در آذربایجان‌غربیجواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته 25 نفر از مبتلایان به کرونا در استان جان خود را از دست داد که با احتساب این تعداد مجموع جان باختگان به ۶ هزار و 585 نفر رسید.

وی افزود: در این مدت 991 تن در آذربایجان‌غربی به کرونا مبتلا شدند و تعداد مبتلایان با سندرم حاد تنفسی هزار و هزار و 478 نفر شد و 51 نفر با دستگاه ونتیلاتور تنفس می‌کنند و 290 نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی بیان کرد: هم‌اکنون 634 نفر مشکوک به بیماری و در این مدت 65 هزار و 940 نفر واکسینه شدند که با احتساب این تعداد کل واکسینه شدگان در استان به دو میلیون و 563 هزار و 210 نفر رسید.

وی ادامه داد: تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی 290 هزار و 269 تن است و توصیه و خواهش داریم که مردم نمونه جهش یافته بیماری کرونا را جدی بگیرند تا با همکاری مردم و مسئولان بتوانیم با کرونا مقابله و مبارزه کنیم.

آقازاده تصریح کرد: ارومیه با 11 نفر، ماکو با سه نفر، تکاب و میاندوآب با دو نفر، اشنویه، نقده، پیرانشهر، خوی، بوکان، مهاباد و سردشت نیز با یک نفر فوتی آمار جان‌باختگان کرونا را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام
captcha