وبینار تخصصی «نیک‌ زیستی در جهان نابرابر» برگزار می‌شود
کد خبر: 4006006
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
به مناسبت هفته سلامت روان؛

وبینار تخصصی «نیک‌ زیستی در جهان نابرابر» برگزار می‌شود

وبینار تخصصی «نیک‌ زیستی در جهان نابرابر» به همت مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

وبینار تخصصی «نیک‌دستی در جهان نابرابر» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، به مناسبت هفته سلامت روان و به همت مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران، وبینار تخصصی «نیک‌ زیستی در جهان نابرابر» برگزار می‌شود.

این وبینار طی روزهای 26 تا 28 مهرماه جاری از ساعت 17:30 تا 20 و در قالب سخنرانی اساتید صاحب‌نظر در این حوزه برگزار خواهد شد.

وبینار «نیک‌ زیستی در جهان نابرابر» طی روز دوشنبه، 26 مهرماه به سخنرانی «مهرورزی با خود در جهان نابرابر» و پنل «چالش‌ها و ایده‌ها برای افزایش سواد سلامت روان» اختصاص دارد.

همچنین روز سه‌شنبه، 27 مهرماه نیز پنل «نیک‌زیستی در پرتو معنویت و هنر» و سخنرانی به زبان انگلیسی در قالب این وبینار اجرا می‌شود. در روز چهارشنبه، 28 مهرماه نیز سخنرانی «نیک‌زیستی در جهان نابرابر» و پنل «راهبردهای ارتقای نیک‌زیستی دانشجویان» در دستور کار این وبینار قرار دارد.

پروین پاسالار، فاطمه رحیمی‌نژاد، محمدرضا شالبافان، بیتا عظیمی، مجید مردی، عظیم میرزازاده، نغمه تقوی، اردشیر رستمی، شهریار شهیدی، جواد علاقبند‌راد، آذرخش مکری، شبنم نوحه‌سرا، مرجان حسنی‌راد، حسام سیف‌زرگر، محمدحسین صادقیان، امید علایی، مصطفی ملکیان و محمد نوری از جمله سخنرانان این برنامه خواهند بود.

یادآور می‌شود، این همایش در اسکای روم به شکل رایگان برگزار شده و از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/tums3/student-vice قابل دسترسی است.

وبینار تخصصی «نیک‌ زیستی در جهان نابرابر» برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha