مسیر حرکت انقلاب اسلامی با شهادت متوقف نمی‌شود
کد خبر: 4006258
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
سردار سلامی:

مسیر حرکت انقلاب اسلامی با شهادت متوقف نمی‌شود

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: مسیر حرکت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای است که با شهادت شخصیت‌های بزرگ، نه تنها متوقف نمی‌شود، بلکه پیمودن آن شتاب بیشتری می‌گیرد.

به گزارش ایکنا از کرمان سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه 26 مهرماه برای ادای احترام به مقام والای سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای شهر کرمان در گلزار شهدای این شهر حضور یافت.

سردار سلامی در این مراسم بیان کرد: حاج قاسم یک  مسیر بدون توقف و یک مکتب بود. مسیر حرکت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلام ایران به گونه‌ای است که با شهادت شخصیت‌های بزرگ، نه تنها متوقف نمی‌شود، بلکه پیمودن آن شتاب بیشتری می‌گیرد.

وی با بیان اینکه امروز این شتاب در جایی که جبهه مقاومت شکل گرفته و در حال مبارزه با استعمار و استکبار برای اعاده حق مسلمانان است مشاهده می‌شود، گفت: امروز عقب‌نشینی‌های آشکار دشمنان و قدرت‌های بزرگ را از منطقه شاهد هستیم و شکست اهداف دشمن را در لبنان، جبهه سوریه و در تحریم ایران به خوبی می‌بینیم.

سردار سلامی تصریح کرد: امروز آثار اعتماد به نفس و پیروزی در جبهه اسلام و جبهه مقاومت بیش از گذشته نمایان است و ما نمادهای این پیروزی و نشانه‌های عقب‌نشینی و شکست دشمن را مشاهده می‌کنیم و در هیچ جبهه و  جهاتی از حرکات انقلاب اسلامی هیچ گونه سستی وجود ندارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: حاج قاسم زنده است و راه او و پیروان این راه زنده هستند. و ولی امر ما رهبر معظم انقلاب در عرصه هدایت امت همانند گذشته در حال ایجاد تأثیرات تعیین کننده هستند. بنابراین گویش‌های جدید نشان دهنده این است که انقلاب با نفس جدید در حال حرکت است.

حضور در کنار قبور مطهر شهدای مراسم تشیع حاج قاسم سلیمانی و قرائت فاتحه از دیگر برنامه‌های سردار سلامی در گلزاری شهدای شهر کرمان بود.

انتهای پیام
captcha