شعب جنوبی جمعیت هلال احمر کرمان تقویت و ارتقا یافتند
کد خبر: 4006262
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵

شعب جنوبی جمعیت هلال احمر کرمان تقویت و ارتقا یافتند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در جلسه شورای امداد و نجات ویژه شعب جنوبی جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: با توان درآمد داخلی جمعیت هلال احمر استان و بنگاه‌های اقتصادی شعب جنوبی این جمعیت ارتقا یافتند.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان، رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در جلسه شورای امداد و نجات ویژه شهرستان‌های جیرفت، کهنوج، منوجان، قلعه‌گنج، روبارجنوب، عنبرآباد و ساردوئیه با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر متولی امداد و نجات در حوادث طبیعی است، افزود: خوشبختانه با توان درآمد داخلی جمعیت هلال احمر استان و بنگاه‌های اقتصادی ساختمان‌های اداری و پایگاه‌های امدادونجات جنوبی استان احداث و هم چنین تجهیزات و لجستیک این مراکز ارتقا یافته است.

وی با بیان اینکه با توجه به حادثه‌خیزی، شرایط جغرافیایی و اقلیمی شهرستان‌های جنوبی رفع مشکلات و نیازهای این شعب در اولویت قرار گرفت، بیان کرد: در طی 4 سال گذشته با حمایت مدیران ستادی جمعیت هلال احمر و مسئولان استانی ساختمان و پایگاه امداد و نجات مورد نیاز شهرستان‌های کهنوج، رودبارجنوب، قلعه‌گنج و منوجان احداث و راه‌اندازی شده است.

فلاح با اشاره به ارتقای تجهیزات امداد و نجات و لجستیک شعب جنوبی جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد: خوشبختانه پروژه عمرانی مرکز توانبخشی و درمانی جمعیت هلال احمر شهرستان منوجان نیز به ارزش ریالی ۱۳ میلیارد تومان کلنگ زنی شده و هم اکنون احداث این مرکز در دست اقدام است.

وی در ادامه به رفع مشکلات مجتمع دانش‌آموزی جمعیت هلال احمر شهرستان جیرفت اشاره کرد و گفت: اکنون این مرکز یکی از مجهزترین و کامل‌ترین مجمتع‌های دانش‌آموزی جمعیت هلال احمر استان کرمان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه، جذب و آموزش امدادگر در جمعیت هلال احمر بسیار حائز اهمیت است و باید در اولویت فعالیت‌های شعب قرار گیرد، گفت: صیانت و نگهداری از اقلام امدادونجات، نظارت بر امور کارها و فعالیت‌ها باید توجه ویژه کرد.

انتهای پیام
captcha