برگزاری مسابقه کتابخوانی «بهترین کتاب که خوانده‌ام» در اردبیل
کد خبر: 4006513
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

برگزاری مسابقه کتابخوانی «بهترین کتاب که خوانده‌ام» در اردبیل

مسئول دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بیله‌سوار، گفت: مسابقه کتابخوانی «بهترین کتابی که خوانده‌ام» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در استان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «بهترین کتاب که خوانده‌ام» در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، شهاب ملکی، مسئول دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بیله‌سوار، ۲۷ مهرماه، گفت: مسابقه کتابخوانی «بهترین کتابی که خوانده‌ام» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در ۲ بخش اصلی و ویژه برگزار می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بیله‌سوار تصریح کرد: در بخش اصلی بهترین کتابی را که خوانده‌اید انتخاب کرده و با ذکر نام کتاب، نام نویسنده و توضیح مختصر از موضوع کتاب به صورت فایل تصویری در مدت زمان حداکثر ۳ دقیقه ضبط و به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنید.

وی ادامه داد: در بخش ویژه نیز «هر کودک، یک مدافع سلامت» شامل کودکان ۷ تا ۱۲ سال با موضوع قدردانی از مدافعان سلامت یک نقاشی به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

ملکی خاطر نشان کرد: شرکت‌کنندگان در این مسابقه می‌توانند آثار خود را تا ۳۰ آبان‌ماه سال‌جاری، بصورت فیلم، عکس و نقاشی از طریق شماره همراه ۰۹۱۴۷۰۴۴۹۹۱ در شبکه‌های مجازی ارسال کنند.

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بیله‌سوار، تاکید کرد: به ۱۵ نفر از منتخبات بخش اصلی و ۵ نفر از منتخبان بخش ویژه جوایزی نفیس اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha