آزادی ۴۲ زندانی جرایم غیرعمد در سمنان
کد خبر: 4006892
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

آزادی ۴۲ زندانی جرایم غیرعمد در سمنان

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه استان سمنان گفت: با هدف دستگیری از نیازمندان و استفاه از ظرفیت‌های سپاه و بسیج ۴۲ زندانی جرایم غیرعمد در استان آزاد شدند.

آزادی 42 زندانی جرایم غیرعمد درسمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، مهدی کاشفی، جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه استان سمنان، عصر روز گذشته، 28 مهرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در راستای دستگیری از نیازمندان و کمک به محرومان، قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در استان از همه ظرفیت‌های خود در حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی به مردم استفاده می‌کند، گفت: همکاری سپاه و بسیج در آزادسازی ۴۲ زندانی جرایم غیرعمد در استان یکی از این اقدامات است.

وی ادامه داد: این تعداد زندانی جرایم غیرعمد در سه ماهه مرداد، شهریور و مهر آزاد شدند که در این راستا این زندانیان با مجموع ۵۴ میلیارد ریال کمک داوطلبانه از سوی قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، اقشار و پایگاه‌های بسیج، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان، خیران، مردم، معتمدین و رؤسای زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه استان با بیان اینکه شاخص‌ترین کار بسیج حضور مردمی و داوطلبانه است افزود: در کنار آزادسازی زندانیان غیرعمد، توزیع ۳۰ بسته کمک معیشتی در بین خانواده این زندانیان نیز با کمک‌های داوطلبانه انجام شد.

کاشفی متذکر شد: آزادی زندانیان و برگشت به خانواده سبب جلوگیری از سایر آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha