گلایه از عدم پرداختن به موضوع جمع‌آوری گنجینه‌ها و اسناد دفاع مقدس
کد خبر: 4006913
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳

گلایه از عدم پرداختن به موضوع جمع‌آوری گنجینه‌ها و اسناد دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در خراسان‌‌جنوبی با بیان اینکه متأسفانه بعد از گذشت سال‌ها، به گنجینه‌های دفاع مقدس پرداخته نشده است و این موضوع جای تأسف دارد، گفت: لازم است دفاتر حفظ آثار و ارزش‌های دوران دفاع مقدس در تمامی شهرستان‌ها راه‌اندازی شود.

گلایه از عدم پرداختن به موضوع جمع‌آوری گنجینه‌ها و اسناد دفاع مقدسبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سرهنگ غلامرضا فلاحی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در خراسان‌‌جنوبی، امروز 29 مهرماه در اولین نشست تخصصی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان زیرکوه اظهار کرد: دشمن به دنبال تحریف و از بین بردن فرهنگ دفاع مقدس است، اما باید دانست که حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و انتقال این رشادت‌ها و مجاهدت‌ها به نسل آینده کار بسیار سخت است که بر دوش ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه همگان است که این ارزش‌ها حفظ و به نسل های آینده  منتقل شود و باید تلاش شود تا این فرهنگ از بین نرود، تصریح کرد: همان گونه که در دفاع مقدس، مردم ما با تمام توان خود حضور پیدا کردند اکنون نیز  باید در عرصه حفظ و انتقال ارزش های دوران دفاع مقدس به میدان بیایند و نگذارند دشمن به هدف خود برسد.

فلاحی بیان کرد: با کمک و استفاده از تمام ظرفیت کشور می‌توان کارهای بزرگی در زمینه حفظ ارزش‌های دفاع مقدس انجام داد که برای تحقق این هدف باید راه اندازی دفاتر حفظ آثار در تمامی شهرستان ها در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در خراسان‌‌جنوبی با بیان اینکه متاسفانه بعد از گذشت سال ها، به گنجینه های دفاع مقدس دیر پرداخته شده است و این موضوع جای تأسف دارد، یادآور شد: تا زمانی که اسناد دفاع مقدس در اختیار قرار نگیرد نمی‌توان کاری از پیش برد؛ بنابراین به یک هم‌افزایی در این زمینه نیاز داریم.

انتهای پیام
captcha