کمبود وقف‌های قرآنی در نهبندان
کد خبر: 4008049
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸

کمبود وقف‌های قرآنی در نهبندان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهبندان گفت: اکنون در حوزه قرآنی با کمبود وقف مواجهیم و از واقفان می‌خواهیم برای پیشبرد بهتر آموزش‌ها قرآنی بیشتر از ظرفیت وقف بهره ببرند.

با کمبود وقف‌های قرآنی مواجه هستیمحمید بهادری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهبندان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: با استعانت از خداوند متعال پانزدهمین وقف جدید در سال ۱۴۰۰ به‌مناسبت میلاد رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) انجام شد.

وی افزود: وقف شش دانگ یک قطعه زمین مزروعی دیمی واقع در دشت سربیشه دهستان مؤمن‌آباد به مساحت ۲۵۵۹۴ متر مربع(۲.۵ هکتار) به ارزش تقریبی ۱۳میلیارد ریال انجام شد.

بهادری ادامه داد: این وقف توسط واقفین خیراندیش، مهناز یزدانی و محمدعلی کلنگی‌خواه سربیشه با نیات امور عمرانی، امور مدیریتی و امور فرهنگی در آستان مقدس امامزاده سیدناالحسین(ع) صورت گرفت.

وی بر اقتصادسنجی وقفیات تأکید کرد و گفت: لازم است واقفین پیش از وقف از خدمات مشاوره وقف بیشتر بهره برده تا در حوزه نیازهای جامعه وقف انجام شود.

بهادری یادآور شد: اکنون در حوزه قرآنی با کمبود وقف مواجهیم و از واقفان می‌خواهیم برای پیشبرد بهتر آموزش‌ها قرآنی بیشتر از ظرفیت وقف بهره ببرند.

انتهای پیام
captcha