فرهادی با «قهرمان» به سینماها رسید + فیلم
کد خبر: 4008493
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

فرهادی با «قهرمان» به سینماها رسید + فیلم

فیلم سینمایی «قهرمان» ساخته جدید اصغر فرهادی از امروز پنج آبان در سینماهای کشور روی پرده رفت.

به گزارش ایکنا، فیلم سینمایی «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی از امروز پنجم آبان در سینماهای کشورمان روی پرده رفت. ساخته جدید فرهادی نماینده ایران در اسکار 2022 خواهد بود. «قهرمان» اولین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم کن 2021 به نمایش درآمد و ضمن کسب «جایزه بزرگ» مورد استقبال تماشاگران و منتقدان بین‌المللی قرار گرفت.

امیر جدیدی، محسن تنابنده، سحر گلدوست، فرشته صدرعرفایی، احسان گودرزی، مریم شاه‌داعی، علی‌رضا جهاندیده، فرخ نوربخت‌، محمد عاقبتی، صالح کریمایی و سارینا فرهادی در فیلم جدید فرهادی نقش‌آفرینی کرده‌اند. ساخته جدید فرهادی با موضوع امانتداری روی پرده خواهد رفت.

در خلاصه قصه فیلم آمده؛ رحیم به دلیل عدم پرداخت بدهی‌اش در زندان است. در حالی‌که او به مرخصی می‌آید زنی که او را خیلی دوست دارد رحیم را متقاعد می‌کند بدهی‌اش را از محل کیف پر از پولی که او پیدا کرده، پرداخت کند. تصمیم رحیم پیامدهایی را به همراه دارد که او را به قهرمان داستان تبدیل می‌کند.

الکساندر ماله‌گی با فرهادی برای تهیه‌کنندگی کار همکاری داشته ‌است. این فیلم در شیراز فیلم‌برداری شده ‌است و موضوعی اجتماعی را روایت می‌کند. «قهرمان» در خرداد ۱۳۹۹ وارد پیش‌تولید شد و فیلم‌برداری آن پس از ۷۵ جلسه در دوم دی‌ماه ۱۳۹۹ به پایان رسید و سپس تدوین آن را هایده صفی‌یاری آغاز کرد.

انتهای پیام
captcha