همکاری 80 وکیل نیکوکار با کمیته امداد البرز
کد خبر: 4009321
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴

همکاری 80 وکیل نیکوکار با کمیته امداد البرز

رئیس حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: ۸۰ وکیل نیکوکار خدمات قضایی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به ۸۲۰ مددجوی البرزی ارائه کردند.

کمیته امداد

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد البرز، مهرعلی کلهر، رئیس حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز با اشاره به اینکه کانون وکلا و مرکز مشاوران قوه قضائیه نقش بسیار مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد دارند، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۰ وکیل نیکوکار خدمات قضایی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به ۸۲۰ مددجوی البرزی ارائه کردند.

وی با اشاره به اینکه مشاوره‌های حقوقی و خانواده نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع مشکلات و ایجاد نابسامانی‌های اجتماعی در جامعه دارد، افزود: توسعه ارائه خدمات قضایی و آموزشی رایگان به مددجویان کمیته امداد(ره) جزو برنامه‌های این نهاد است که می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و پرونده‌های قضایی داشته باشد.

رئیس حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز با بیان اینکه یک مرکز نیکوکاری در استان در زمینه حقوقی فعالیت می‌کند، گفت: خدمات معاضدتی شامل رسیدگی به بحث طلاق، مشکلات مهریه، نفقه، کلاه‌برداری، معافیت و آزادی زندانیان است.

وی با قدردانی از کانون وکلا و مرکز امور مشاوران قوه قضائیه به لحاظ تعامل و همکاری خوب با این مجموعه، بیان کرد: کانون وکلا و مرکز مشاوران قوه قضائیه با توجه به نقش آن مجموعه در محاکم قضایی نقش بسیار مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد(ره) دارند، چراکه بسیاری از مددجویان به لحاظ مشکلات اقتصادی موجود توان پرداخت حق وکالت را ندارند.

انتهای پیام
captcha