تدفین رایگان اموات در باغ رضوان ارومیه
کد خبر: 4009648
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

تدفین رایگان اموات در باغ رضوان ارومیه

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری ارومیه گفت: به منظور حمایت از قشر کم‌برخوردار ارومیه کفن و دفن اموات به صورت رایگان در باغ رضوان انجام می‌شود.

باغ رضوان ارومیهحجت‌الاسلام عباس‌علی مؤمن، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری ارومیه، در گفت‌‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: به منظور حمایت از قشر کم‌برخوردار ارومیه کفن و دفن اموات به صورت رایگان در باغ رضوان انجام می‌شود.

وی افزود: این اقدام به منظور خدمات‌دهی برای قشر کم‌برخوردار جامعه و رفاه حال خانواده‌های آنها براساس شیوه‌نامه پیشنهادی مصوب شورای اسلامی شهر ارومیه در فصل پنجم شرایط اعطای تسهیلات، ماده ۲۵، بند ب انجام می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری ارومیه ادامه داد: از اول سال جاری تاکنون یک هزار و ۴۵ عدد قبر به صورت رایگان همراه با همه خدمات اعم تغسیل، تکفین و تدفین برای افراد واجد شرایط با معرفی نامه‌ای از نهاد مربوطه در اختیار مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره بهزیستی و همچنین افراد بی‌بضاعت جامعه قرار گرفته است.

وی در پایان اظهار کرد: خدمات‌دهی تشریفات شرعی برای همکاران شهرداری و بستگان درجه یک آنان اعم از تغسیل، تکفین و تدفین نیز به صورت رایگان انجام می‌شود و خرید قبر برای آنها به صورت نصف بها در قطعات عمومی و ۲۰ درصد در آرامگاه‌های خصوصی و ارائه ۵۰ درصد تخفیف برای امانت قبر خواهد بود.

انتهای پیام
captcha