راه‌یابی مربی کانون کردستان به مرحله بین‌الملل جشنواره قصه‌گویی
کد خبر: 4012409
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹

راه‌یابی مربی کانون کردستان به مرحله بین‌الملل جشنواره قصه‌گویی

مدیرکل کانون پرورش فکرکودکان و نوجوانان استان کردستان از راه‌یابی طاهره اصفهانی، مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان با قصه «دایره شادی» به بخش بین‌الملل جشنواره قصه‌گویی خبر داد.

سهیلا شیخی مدیرکل کانون پرورش فکری کردستان

سهیلا شیخی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان کردستان، اظهار کرد: 40 قصه‌گو از سراسر جهان به بخش بین‌الملل بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه یافتند.

وی افزود: هیأت داوران مقدماتی بخش بین‌الملل جشنواره قصه‌گویی از میان ۱۵۰ شرکت‌کننده ایرانی و خارجی، ۴۰ قصه‌گو را برای اجرای پایانی در این بخش انتخاب کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکرکودکان و نوجوانان استان کردستان با اشاره به تعداد قصه‌گویان خارجی و داخلی در این جشنواره بیان کرد: 21 قصه‌گوی خارجی و ۱۹ قصه‌گوی ایرانی در بخش بین‌الملل جشنواره قصه‌گویی با هم به رقابت می‌پردازند.

وی بیان کرد: هیأت داوران مقدماتی بخش بین‌الملل جشنواره قصه‌گویی متشکل از احسان رضایی نویسنده، مدرس نویسندگی و روزنامه‌نگاری و داور جایزه‌های داستان‌نویسی، اعظم قاسمی‌فلاورجانی مدرس دوره‌های ادبیات، داور جشنواره‌های قصه‌گویی و مدیر دپارتمان قصه در سرزمین قصه‌های کهن و بهاره جهاندوست مسئول کمیته بین‌الملل جشنواره قصه‌گویی و قصه‌گوی بین‌المللی بودند.

شیخی افزود: طاهره اصفهانی، مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان با قصه‌ی دایره شادی جزوه 19 قصه‌گوی ایرانی هستند که به بخش بین‌الملل جشنواره قصه‌گویی راه پیدا کردند.

وی در پایان یادآورشد: مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با شب یلدا برگزار خواهد شد که امیدواریم این مربی کردستانی در مرحله بین‌المللی نیز بدرخشد.

انتهای پیام
captcha