تولید و پخش برنامه‌های چالشی برای طرح مطالبات مردمی در اردبیل
کد خبر: 4012500
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل خبر داد:

تولید و پخش برنامه‌های چالشی برای طرح مطالبات مردمی در اردبیل

مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل گفت: برای طرح مطالبات مردمی، برنامه‌های چالشی تولید و پخش می‌شود زیرا مردم از رسانه ملی انتظار بیان مطالبات استان را دارند.

علی ملااحمدی مدیرکل صدا و سیمای اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی ملااحمدی، مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل، روز گذشته 20 آبان‌ماه، در دیدار با رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل، اظهار کرد: جهت طرح مطالبات مردمی، برنامه‌های چالشی تولید و پخش می‌شود،‌ چرا که مردم از رسانه ملی انتظار بیان مطالبات استان را دارند و جلسات بازار به‌عنوان تولید محتوای غنی در زمینه مطالبه‌گری بوده که سبب اعتمادآفرینی شده است.

وی گفت: مطالبه‌گری بازار در سطح نمایندگان مجلس، استاندار و مدیران با بیان مباحث تخصص همراه است و به همین منظور انسجام نیروهای متخصص در جلسات بازار، به شکل احسن صورت گرفته و حرکت مطالبه‌گری بازار یک امری لازم و ضروری است.

ملااحمدی ادامه داد: صدا و سیما دانشگاه ملی است که باید با خبررسانی دقیق، قضاوت را به افکار عمومی واگذار کند و رقبا و تهدیدهای جدیدی در مقابل صدا و سیما است که لازم است با برنامه‌های فاخر، نسبت به انقلاب فکری در جامعه اقدام شود. تقویت هویت ملی، دینی، زبانی و تاریخی و معرفی مشاهیر بزرگ شهر توسط صدا و سیما باید در اولویت قرار گیرد.

وی، ضمن ارزشمند دانستن حرکت مطالبه‌گری بازار، آن را نیاز ضروری جامعه دانست و راهی برای تحقق اهداف و شرح وظایف ادارات و سازمان‌ها بیان کرد. اکثر تنش‌های اخیر در دنیا ناشی از تحرکات رسانه است و جنگ اراده‌های رسانه‌ای تعیین کننده‌تر است.

ملااحمدی با اشاره به خط رسانه‌ای کشورهای بیگانه که تلاش دارند مردم عادی را تبدیل به شورش‌گر و معترض نمایند، گفت: صدا و سیما با تشریح کارکرد مسئولان جمهوری اسلامی، در مقابل هجمه‌های رسانه‌ای ایستادگی می‌کند.

وی کاهش مخاطب صدا و سیما را ناشی از تعدد شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های ماهواره‌ای دانست و گفت: تأثیرگذاری صدا و سیما نیز همچنان پابرجاست.

مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل گفت: صدا و سیما نیز به مانند جامعه اسلامی اصناف و بازار درصدد است نسبت به پاسخگویی به سؤالات و مشکلات مردم اقدام نماید و مطالبه‌گری در راستای وظایف صدا و سیماست که به همین دلیل سعی داریم برنامه‌های چالشی را در سرفصل خود تعریف کنیم.

وی گفت: با توجه به پیگیری بازار در مورد سریال‌های تاریخی و مشاهیر اردبیل، سعی می‌کنیم این کار با بهترین کیفیت تولید شود و بدین منظور انتخاب عوامل اصلی سریال به وسواس در حال انجام است.

انتهای پیام
captcha