آشنایی با زندگی 25 پیامبر الهی در اکسپو 2020 دبی + فیلم
کد خبر: 4013338
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹

آشنایی با زندگی 25 پیامبر الهی در اکسپو 2020 دبی + فیلم

اتحادیه جهان اسلام نمایشگاهی را در مورد زندگی پیامبران در غرفه نمایشگاه اکسپو 2020 دبی راه‌اندازی کرده است.

به گزارش ایکنا به نقل از عرب نیوز، غرفه اتحادیه جهان اسلام در اکسپو 2020 دبی زندگی 25 پیامبر ذکر شده در قرآن را به پنج زبان مختلف معرفی می‌کند.
در بخشی از این نمایشگاه برنامه‌ای با عنوان «انبیا؛ گویی آنها را می‌بینی» ارائه شده که در آن از آخرین فناوری برای ارائه زندگینامه پیامبران و رسولان آسمانی استفاده شده است. این برنامه‌ پیام‌های صلح، عشق، محبت، بردباری، همزیستی و انسانیت را که این پیامبران الهی به جهان آورده‌اند نشان می‌دهد. همچنین اخلاق والای حضرت رسول(ص) و جامعیت و زیبایی پیام جهانی اسلام را برجسته می‌کند.

آشنایی با زندگی 25 پیامبر الهی در اکسپو 2020 دبی + فیلم

25 پیامبر و فرستاده ذکر شده در قرآن به پنج زبان مختلف شامل عربی، انگلیسی، فرانسوی، عبری و اندونزیایی معرفی خواهند شد.

بازدیدکنندگان می‌توانند درباره القاب، کنیه‌ها، خصوصیات، اخلاق، دوران کودکی، خویشاوندان، کتاب‌هایی که بر آنها نازل شده، معجزاتی که انجام دادند و زبان‌هایی که به آنها صحبت می‌کردند آگاه شوند.

 

آشنایی با زندگی 25 پیامبر الهی در اکسپو 2020 دبی + فیلم

این نمایشگاه از فناوری دیجیتال به زبان‌های مختلف برای انتقال بازدیدکنندگان به دنیایی دیگر استفاده می‌کند و تجربه‌ای تصویری را ارائه می‌کند که با صفحه‌های LED همراه شده است که بازدیدکنندگان را به عصر زندگی پیامبران می‌برد، گویی که در طول زندگی پیامبران، آنها را همراهی می‌کنند.

این نمایشگاه شامل کمپینی به نام «اسلام دین صلح » است و بر رفتار انسان‌دوستانه پیامبران به ویژه حضرت محمد(ص) تمرکز دارد.

آشنایی با زندگی 25 پیامبر الهی در اکسپو 2020 دبی + فیلم

دیوار چندرسانه‌ای LED  با عنوان «پیام شما به بشریت» با هدف از بین بردن شکاف‌های نژادی، غلبه بر تضادهای منفی فرهنگی و تعمیق مفهوم حق مردم برای زندگی با کرامت و آزادی با تأکید بر اهمیت همزیستی بخش دیگری از این نمایشگاه است.

بازدیدکنندگان می‌توانند یک پیام ویدئویی بگذارند که بخشی از برنامه‌های دیوار چندرسانه‌ای خواهد بود و امضای بازدیدکنندگان و پیام‌های صلح و محبت، مدارا و همزیستی و پذیرش دیگران را به همراه خواهد داشت.

طبقه دوم غرفه اتحادیه جهان اسلام شامل ماکت‌هایی از مکه و مدینه و سایر نمایشگاه‌ها است.

 در ادامه ویدئویی از این بخش از اکسپوی دبی را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام
captcha