برگزاری ۲۲ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته بسیج در دامغان
کد خبر: 4014004
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

برگزاری ۲۲ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته بسیج در دامغان

جانشین فرمانده سپاه ناحیه دامغان با بیان اینکه ۲۲ ویژه‌برنامه در هفته بسیج در این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: در مجموع ۹۵۰ فعالیت طی این هفته اجرا می شود.

برگزاری 22 عنوان برنامه شاخص هفته بسیج در دامغان

به گزارش ایکنا از سمنان، محسن مدرسی، جانشین فرمانده سپاه دامغان، امروز، 26 آبان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۲۲ عنوان ویژه‌برنامه شاخص طی هفته بسیج در دامغان اجرا می‌شود، گفت: با همکاری پایگاه‌ها و گروه مقاومت بسیج شهری و روستایی ۹۵۰ فعالیت و اقدام اثربخش در این ایام در سطح دامغان به اجرا در خواهد آمد.

وی گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده شهیدان شهرستان و همچنین ایثارگران و پیشکسوتان بسیج را از برنامه‌های هفته بسیج در استان دانست و گفت: برگزاری نشست‌های نهضت روشنگری، اجرای گشت‌های رضویون، اعزام گروه‌های جهادی برای شرکت در رزمایش استانی و برگزاری همایش یگان‌های شهید سلیمانی از جمله برنامه‌های هفته بسیج دامغان است.

جانشین فرمانده سپاه دامغان با تأکید بر اینکه در هفته بسیج جشنواره فرهنگی ورزشی نیز برگزار خواهد شد، گفت: تجلیل از خواهران بسیجی، همایش خادمان شهدا، برگزاری جشنواره فردای روشن و تجلیل از چهره‌های ماندگار بسیج شهرستان از مهم‌ترین برنامه‌های این ایام خواهد بود.

مدرسی با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه لغایت پنجم آذرماه ۱۴۰۰ در شهرستان دامغان برگزار می‌شود، افزود: بسیج مکتب مجاهدت معنوی و مخلصانه است و لذا برنامه‌های این هفته نیز با محوریت معنویت و محرومیت‌زدایی تدارک دیده شده است.

انتهای پیام
captcha