نشست مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی گلستان برگزار شد
کد خبر: 4014795
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
با موضوع بررسی آسیب‌های اجتماعی؛

نشست مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی گلستان برگزار شد

نشست مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی گلستان با موضوع بررسی آسیب‌های اجتماعی با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان و نمایندگان مجلس در شورای اسلامی و مدیران استانی امروز ۲۹ آبان‌ماه در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزارشد.

به گزارش ایکنا از گلستان، عباسعلی گرزین، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در نشست مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی گلستان با موضوع بررسی آسیب‌های  اجتماعی امروز ۲۹ آبان‌ماه در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: یکی از مهمترین ابزارهای فکری قدرت رسانه‌ای دشمن تبلیغات است نظام اسلامی از ریشه، اصالت و هویت توحیدی و تاریخی برخوردار است ولی غرب از این اصالت محروم است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با سازمان تبلیغات اسلامی این نهاد انقلابی، بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است، این نهاد رسمی حاکمیتی تبلیغات در بعد دینی و فرهنگی می‌باشد که می‌تواند در رفع آسیب‌های اجتماعی راه‌گشا باشد.

گرزین با اشاره به شناسایی ۶۰نقطه آسیب‌پذیر در استان بیان کرد: ۱۷ پایگاه فرهنگی و اجتماعی در این مناطق راه‌اندازی شده و ۱۷۵ روحانی مستقر در استان مشغول فعالیت‌های دینی و فرهنگی هستند که این روحانیون با حضور در مناطق آسیب‌پذیر می‌توانند راهبر فرهنگی و اجتماعی در روستاها باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اگر فرهنگ از لحاظ دینی و اقتصادی متحول نشود، جامعه آسیب پذیر خواهد شد.

در ادامه غلامرضا منتظری، نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در خصوص خانه‌های عالم افزود: اگر خانه عالم نداشته باشیم روحانی مستقر هم نخواهیم داشت که این موضوع باعث پیدایش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از ظرفیت خیرین در ساخت خانه‌های عالم در استان استفاده شود که در اعتبارات 1401 با آن توجه خواهد شد.

وی با اشاره به مدیریت مساجد در استان بیان کرد: نسل جوان انقلابی را در مدیریت مساجد نقش دهیم تا مباحث دینی و فرهنگی متحول شوند.

انتهای پیام
captcha