بها دادن به اقتصاد دیجیتال؛ راه‌ برون‌رفت از مشکلات
کد خبر: 4014942
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
مسئول فضای مجازی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی تأکید کرد:

بها دادن به اقتصاد دیجیتال؛ راه‌ برون‌رفت از مشکلات

مسئول فضای مجازی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه از ابتدای امسال سه هزار تولید محتوا با استفاده از فعالان فضای مجازی بسیج شکل گرفته است، گفت: اقتصاد دیجیتال یکی از راه‌های برون‌رفت خراسان‌جنوبی از مشکلات است که باید با استفاده از نیروهای انسانی توانمند استان به این سمت حرکت کنیم.

سجاد رضایی، مسئول فضای مجازی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سجاد رضایی، مسئول فضای مجازی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، ۳۰ آبان‌ماه در همایش مجاهدان سایبری استان خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی و قطع دست استکبار جهانی و منافع آن‌ها در ایران، حضرت امام خمینی(ره) در پنجم آذر ۱۳۵۸، فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند، اظهار کرد: امروز در رأس همه مسائل اسلامی قضیه مواجه با آمریکاست و باید تمام تجهیزات ما به طرف این دشمن باشد، مبادا تبلیغات سویی بشود که در افکار ما تشتت ایجاد کند.

وی با بیان اینکه امام راحل فلسفه تشکیل بسیج را تعمیم به کل جهان دادند و بحث بسیج جهانی مستضعفین را مطرح کردند، افزود: باید تمام ظرفیت آزادی‌خواهان جهان برای مبارزه با استکبار بسیج شوند.

مسئول فضای مجازی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز برای حفظ ایران اسلامی و مقابله با استکبار جهانی مأموریت ویژه دادند که اکنون در بستر فضای مجازی تمام زمینه‌ها برای این مأموریت‌ها فراهم است.

رضایی با بیان اینکه دشمنان از طریق فضای مجازی برنامه‌ریزی می‌کنند که به کشور ضربه بزنند، گفت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب امروز دشمنان از لحاظ فضای مجازی آرایش جنگی گرفته و در مقابل این دشمنی که آرایش جنگی در مقابل ملت ایران گرفته، ملت ایران باید آرایش مناسب بگیرد، باید خودش را در همه‌ بخش‌های مختلف آماده کند.

مسئول فضای مجازی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه قوی شدن کشور جزو هدف‌های ماست، بیان کرد: بنابراین همه ما باید تفکر بسیجی، فرهنگ قرآنی و اسلامی را در بستر فضای مجازی و شبکه‌های مختلف اجتماعی نشر و گسترش دهیم و برای مقابله با استکبار جهانی آماده شویم.

با ابزار فضای مجازی حرف اسلام را بزنیم

وی با بیان اینکه باید آمادگی پیدا کنیم که با استفاده درست از ظرفیت فضای مجازی حرف حق اسلام را به گوش بشریت برسانیم، گفت: فضای مجازی می‌تواند ابزاری برای پاسخی کوبنده به دشمنان داخلی و خارجی باشد.

رضایی با اشاره به اینکه شبکه فعالان فضای مجازی بسیج در موضوع شبکه‌های اجتماعی، سواد رسانه، تولید محتوا، تحلیل و پایش اطلاعات و زیرساخت و فنی ایجاد شده است، افزود: در شش ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۵۶ هزار نفر ساعت آموزش حضوری در موضوعات مختلف داشته‌ایم.

مسئول فضای مجازی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی بیان کرد: در این مدت در موضوع سواد رسانه ۶۳ هزار نفر ساعت و در بحث‌های مجازی ۴۱ هزار نفر ساعت آموزش برگزار شده؛ سه هزار تولید محتوا با استفاده از فعالان فضای مجازی بسیج شکل گرفته و بیش از ۱۷۰ دستور کاری مشخص برای جبهه‌سازی و فعالیت هماهنگ در نظر گرفته شده است.

رضایی با بیان اینکه یکی از موضوعات سازمان فضای مجازی سپاه استان بحث‌های فناوری و استارت‌آپ است، یادآور شد: اقتصاد دیجیتال یکی از راه‌های پیشرفت و برون رفت استان از مشکلات است که باید با استفاده از نیروهای انسانی توانمند استان به این سمت حرکت کنیم و جزء استان‌های برتر در حوزه هوش مصنوعی قرار بگیریم.

انتهای پیام
captcha