حفظ استقلال کشور از وظایف بسیج است
کد خبر: 4015988
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

حفظ استقلال کشور از وظایف بسیج است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی یکی از وظایف مهم بسیج را حفظ استقلال کشور دانست.

حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در استانبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در استان، سوم آذرماه، در رزمایش اقتدار بسیجیان خراسان شمالی که در مصلی امام خمینی بجنورد برگزار شد با اشاره به اینکه وظیفه بسیج حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، بیان کرد: یکی از این دستاوردها استقلال است و وظیفه بسیج ایستادگی در مقابل وابستگی به کشورهای بیگانه به خصوص شرق و غرب است. 

وی در ادامه به تشریح وظایف بسیج پرداخت و اظهار کرد: بسیج باید حافظ دستاوردهای انقلاب باشد و این امر مختص یک قشر خاص و مربوط به یک پایگاه نیست.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه دامنه بسیج بسیار وسیع است تصریح کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی احیای دین بوده است بنابراین بسیجی باید حافظ دین باشد و با کج روی‌ها مقابله کند.

وی افزود: بسیاری از رزمندگان دفاع مقدس سواد نداشتند اما با جانشان از قرآن حفاظت کردند که این امر به خاطر روحیه بسیجی آن‌ها بوده است.

نوری ولایت را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: بسیجی باید حامی و محافظ ولایت باشد و در هر زمان و مکانی از دستورات و توصیه‌های رهبر انقلاب پیروی کند.

امام جمعه بجنورد تفکر بسیجی را عامل پیروزی کشور مقابل آمریکا دانست و افزود: این تفکر است که باعث می‌شود پس از دزدی نفت ایران، نفت و نفتکش را جلوی چشم دشمن برگردانیم.

نماینده ولی فقیه در استان از دیگر دستاورد‌های بسیج را  توجه به محرومان و نیازمندان دانست و بیان کرد: بسیج همواره در حمایت از محرومان و مستضعفین در صحنه حاضر بوده است و تایید این مسئله را در اردو‌های جهادی و حوادثی مانند سیل و زلزله مشاهده کرده‌ایم.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر لزوم حفظ عفت و حیا در جامعه، تصریح کرد: دشمن با استفاده از ابزار رسانه تلاش می‌کند تا حیا را که یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است از مردم بگیرد، بسیج باید از طریق روش‌های فرهنگی و اقناعی با دشمن مقابله کند.

انتهای پیام
captcha