سلام . من هم از اول مهر تا پایان آذر 65 در بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک دوره پزشکیاری می دیدم و در حمله ناجوانمردانه عراقی ها در 5 آذر 1365 ، در اورژانس بودم . از دوستان آن موقع سید مرتضی رضوی ، محمد رضا احمدی ، سعید اسکندری ، بهروز رحمانی از تاکستان ، مصطفی ارغیانی ، علی خالصه دهقان از ساوجبلاغ کرج که در اورژانس به عنوان پزشکانی بودند