کد خبر: 4016014
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

بمباران اندیمشک به روایت یک پزشکیار دفاع مقدس + فیلم

غلام‌حسین محمدپور، از پزشکیاران دوران دفاع مقدس است که در روز چهارم آذر سال ۶۵ که طولانی‌ترین بمباران جنگ تحمیلی در اندیمشک روی داد، مسئولیت اورژانس بیمارستان شهید کلانتری این شهرستان را بر عهده داشت.

 
فیلمبردار: منا صیافی زاده
تدوین:منا صیافی زاده
تهیه شده در گروه چندرسانه‌ای ایکنا خوزستان 
انتهای پیام
امیر حسام فتحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
0
0
سلام . من هم از اول مهر تا پایان آذر 65 در بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک دوره پزشکیاری می دیدم و در حمله ناجوانمردانه عراقی ها در 5 آذر 1365 ، در اورژانس بودم . از دوستان آن موقع سید مرتضی رضوی ، محمد رضا احمدی ، سعید اسکندری ، بهروز رحمانی از تاکستان ، مصطفی ارغیانی ، علی خالصه دهقان از ساوجبلاغ کرج که در اورژانس به عنوان پزشکانی بودند
captcha