استاندارد سازی 100 درصدی وسایل گرمایشی مدارس خراسان شمالی
کد خبر: 4016865
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

استاندارد سازی 100 درصدی وسایل گرمایشی مدارس خراسان شمالی

مدیر کل تجهیز و نوسازی مدارس خراسان شمالی از استاندارد‌ سازی حدود 100 درصد وسایل گرمایشی مدارس استان خبر داد.

امین فلاح کوشکی، مدیر کل تجهیز و نوسازی مدارس خراسان شمالیامین فلاح کوشکی، مدیر کل تجهیز و نوسازی مدارس استان، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به شروع فصل سرما و تجهیز وسایل گرمایشی مدارس استان بیان کرد: تقریبا 100 درصد مدارس استان مجهز به وسایل گرمایشی استاندارد هستند و تنها حدود 8 مدرسه در استان به وسیله گرمایشی استاندارد مجهز نشده‌اند.

وی ادامه داد: این هشت مدرسه، جزو مدارس بزرگ شهرستان بجنورد هستند که باید مجهز به موتور خانه شوند و نیازمند حدود 13 میلیارد تومان اعتبار است.

مدیر کل تجهیز و نوسازی مدارس خراسان شمالی در خصوص هشت مدرسه نیازمند به تجهیز موتور خانه شهرستان بجنورد بیان کرد: طی برنامه ریزی انجام شده تا اواسط سال آینده نیز این مدارس مجهز به موتور خانه خواهند شد.

فلاح کوشکی تعداد مدارس استان را یک هزار و 500 مدرسه اعلام کرد و افزود: از این تعداد 632 مدرسه مجهز به بخاری هوشمند هرمتیک و باقی آن‌ها مجهز به پکیج و موتورخانه می‌باشند.

وی با بیان اینکه طی سال 97 تمام بخاری‌های نفتی مدارس استان جمع آوری شده است، اظهار کرد: در سال 98، با دریافت اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان 282 مدرسه  و حدود دو هزار کلاس درس را مجهز به وسایل گرمایشی استاندارد کردیم.

فلاح تأکید کرد: خطر گازگرفتگی توسط وسایل گرمایشی مدارس، دانش آموزان استان را تهدید نمی‌کند و در این موضوع جزو استان‌های پیشرو هستیم.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به تخصیص اعتبار 6 میلیارد و 500 میلیون تومانی به منظور تعمیر فضاهای آموزشی استان، تصریح کرد: این اعتبار توسط آموزش و پرورش به استان تعلق گرفته که از این اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون تومان تخصیص به شهرستان‌های استان به منظور تعمیر وسایل گرمایشی داده شده است.

انتهای پیام
captcha