مسابقه «رفیق خوشبخت ما» برگزار می‌شود
کد خبر: 4017100
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
از سوی دارالقرآن اصفهان

مسابقه «رفیق خوشبخت ما» برگزار می‌شود

مسابقه «رفیق خوشبخت ما» به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی از سوی دارالقرآن الکریم استان اصفهان برگزار می‌شود.

مسابقه «رفیق خوشبخت ما»به گزارش ایکنا، مسابقه «رفیق خوشبخت ما» به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی از سوی دارالقرآن الکریم استان اصفهان برگزار می‌شود.

این مسابقه در دو بخش عمومی و بخش ویژه برپا می‌شود، شرکت در بخش عمومی با مطالعه نسخه Pdf کتاب رفیق خوشبخت ما و مشاهده 10 کلیب تولید شده بر اساس متن کتاب و شرکت در آزمون الکترونیک ممکن می‌شود.

همچنین شرکت در بخش ویژه مسابقه نیز شامل تبدیل یکی از خاطرات کتاب به موشن‌کمیک یک تا دو دقیقه‌ای یا تبدیل یکی از خاطرات کتاب به فتوکلیپ یک تا دو دقیقه‌ای است.

از جوایز در نظر گرفته شده برای این مسابقه می‌توان جایزه یک میلیون تومانی برای 10 نفر در بخش عمومی و چهار جایزه یک میلیون تومانی در بخش ویژه اشاره کرد.

محتوای مربوط به این مسابقه از چهارم دی‌ماه در کانال خانواده بزرگ دارالقرآن در ایتا به نشانی https://eitaa.com/ZalekAl_ketab بارگذاری می‌شود، بخش عمومی نیز 13 دی‌ماه و بخش ویژه نیز 20 دی‌ماه برگزار خواهد شد. برای بخش ویژه لینک شرکت در مسابقه، 12 دی ارایه می‌شود و 20 دی‌ماه پایان مهلت ارسال آثار در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان به منظور ارسال آثار می‌توانند از شماره‌های 09140349934 در واتساپ و ایتا استفاده کنند.

یادآوری می‌شود، این دارالقرآن در اصفهان، خیابان شیخ بهایی، ساختمان مرکزی دارالقرآن الکریم واقع شده است.

انتهای پیام
captcha