اعلام اسامی داوران مرحله استانی پانزدهمین جشنواره «مدهامتان»
کد خبر: 4018247
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

اعلام اسامی داوران مرحله استانی پانزدهمین جشنواره «مدهامتان»

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد گلستان اسامی داوران مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان را اعلام کرد.

مهدی بیکی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان گفت: پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌‌های قرائت تحقیق و تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز، استعدادیابی، در گروه‌های سنی زیر ۷ سال، ۷ سال تا ۱۶ سال، ۱۶ تا ۳۰ سال برگزار می‌‌شود.

وی تصریح کرد: داوران مرحله این دوره از مسابقات در بخش آقایان؛ جواد شاهینی، داور حسن حفظ و وقف و ابتدا و امیرحسین رحمتی، و داور تجوید و صوت و لحن و در بخش بانوان عاطفه احمدی لیوانی، داور تجوید و صوت و لحن و اعظم صالح آبادی، داور حسن حفظ و وقف و ابتدا هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان با بیان اینکه این مسابقات به‌صورت غیر‌حضوری در دو بخش استانی و کشوری برگزار می‌شود، اظهار کرد: پس از رقابت در مرحله استانی و داوری از سوی داوران استان، متسابقینی که نمره لازم را کسب کنند به مرحله کشوری به میزبانی استان خراسان رضوی راه پیدا می‌کنند.

بیکی بیان کرد: مهلت شرکت در این دوره از مسابقات تا پایان آذر است و شرکت‌کنندگان باید با مراجعه به سامانه بچه‌های مسجد نسبت به ثبت‌نام در این مسابقات اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha