بستری شدن 115 بیمار کرونایی در سمنان
کد خبر: 4018851
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵

بستری شدن 115 بیمار کرونایی در سمنان

آخرین آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی شاهرود و سمنان نشان می‌دهد که ۱۱۵ بیمار کرونایی در استان سمنان بستری هستند.

بستری شدن 115  بیمار کرونایی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، آمارهای اعلام شده رسمی از سوی ستاد مقابله با کرونای استان شامل دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود نشان می‌دهد که طی ۲۴ ساعت منتهی به شامگاه دوشنبه یک بیمار مشکوک به کرونا جان خود را از دست داده است.

همچنین از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر به دلیل ویروس کووید ۱۹ جان خود را در هشت شهرستان استان سمنان از دست داده‌اند و این بیماری علی رغم تثبیت شرایط و عقب نشینی همچنان قربانی می‌گیرد.

یادآور می‌شود در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۴۷ نفر مبتلای جدید و قطعی به ویروس کرونا نیز در شهرستان‌های استان سمنان شناسایی و ۱۰ نفر نیز به تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌ها افزوده شده تا تعداد کل این افراد به ۱۱۵ نفر برسد.

همچنین در این مدت مجموعاً ۸۴ نفر با علائم مشکوک به کرونا به بیمارستان‌ها مراجعه کردند که ۳۷ نفر به صورت سرپایی درمان و دوره نقاهت را در منزل خواهند گذراند چرا که نیاز به بستری آنها در بیمارستان نبوده است.

هم‌اکنون دامغان، شاهرود، سمنان و گرمسار، مهدی شهر و سرخه در وضعیت زرد و آرادان و میامی در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد.

خاطرنشان می‌شود ۹۳ درصد از جمعیت استان سمنان واکسن دز اول کرونا زده‌اند و آمار دز دوم نیز بیش از ۸۷ درصد تا ابتدای هفته جاری اعلام شده است و همچنان واکسیناسیون، دوری از تجمعات، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و مسائل بهداشتی اولویت و توصیه مسئولان به مردم است.

انتهای پیام
captcha