انعقاد تفاهم‌نامه همکاری تبلیغات اسلامی رباط‌کریم با گروه پهپاد حضرت ولیعصر(عج)
کد خبر: 4019092
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری تبلیغات اسلامی رباط‌کریم با گروه پهپاد حضرت ولیعصر(عج)

تفاهم‌نامه همکاری ادراه تبلیغات اسلامی شهرستان رباط‌کریم با گروه پهپاد حضرت ولیعصر(عج) در راستای ترويج فرهنگ متعالی كلام‌اللّه مجيد و برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی به امضا رسید.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری تبلیغات اسلامی رباط‌کریم با گروه پهپاد حضرت ولیعصر(عج)به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجج اسلام ابراهیم چاری، رئیس عقیدتی سیاسی گروه پهپاد حضرت ولیعصر(عج) و حسین رواز، رئیس اداره تبليغات اسلامی رباط‌کریم در راستای ترويج فرهنگ متعالی كلام‌اللّه مجيد و برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی برای کادر وظیفه و سربازان طی جلسه‌ای که امروز، 16 آذرماه در اداره تبلیغات اسلامی رباط‌کریم برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

حجت‌الاسلام حسین رواز در این دیدار با بیان اینکه اداره تبلیغات اسلامی رباط‌کریم آمادگی کامل برای فعالیت‌های تبلیغی و قرآنی در ادارات، ارگان‌ها و نهادها را دارد، گفت: با افزایش تعامل و همکاری مؤثر و بهره‌گیری از ظرفیت و امکانات موجود دو طرف و با ایجاد ارتقای سطح توانمندی و محتوای آموزشی می‌توانیم در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در منطقه تأثیرگذار باشیم.

در ادامه، رئیس عقیدتی سیاسی گروه پهپاد حضرت ولی عصر(عج) ضمن تشکر از همکاری تبلیغات اسلامی رباط‌کریم، هم‌افزایی و تعامل دو طرف را منشأ خدمات ارزشمند دانست.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام
captcha