برگزاری محفل قرآنی به مناسبت یادبود شهدا در بغداد + عکس
کد خبر: 4019511
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲

برگزاری محفل قرآنی به مناسبت یادبود شهدا در بغداد + عکس

دارالقرآن آستان مقدس حسینی با همکاری انجمن قرآنی «انیس النفوس» محفل قرآنی به مناسبت بزرگداشت یاد شهدا در بغداد برگزار کرد.  

محفل قرآنی در بغداد

به گزارش ایکنا از عراق، حاج رسول الوزنی، مسئول واحد محافل دارالقرآن الکریم آستان مقدس حسینی گفت: دارالقرآن برای برگزاری یک برنامه قرآنی ویژه شهدا به شدت مشتاق بود و نخستین بار در سه سال پیش چنین مراسمی برگزار شد تا کنون نیز علاوه بر صحن حرم امام حسین(ع)، در مساجد و حسینیه‌های استان‌های مختلف عراق هم چنین محافلی برگزار می‌شود.
 
الوزنی افزود: دارالقرآن از طریق شعبه خود در بغداد و با همکاری انجمن قرآنی «انیس النفوس» این بار محفل انس با قرآن را به مناسبت بزرگداشت شهدا در منطقه جمیله شهر بغداد برگزار کرد که با استقبال گسترده برادران قرآنی و خانواده‌های شهدا روبرو شد.
 
وی بیان داشت که در این مراسم، «بریر الحائری» قاری دارالقرآن در آستان مقدس حسینی، «احمد الدلفی» قاری انجمن انیس النفوس و «علی العامری» مؤذن آستان مقدس کاظمین(ع) به قرائت قرآن پرداختند و رئیس انجمن نیز در سخنانی از برگزاری چنین مراسم معنوی به منظور یادبود روح شهدای گرانقدری که به ندای جهاد کفایی آیت‌الله سیستانی لبیک گفتند، تشکر و قدردانی کرد.
 
الوزنی در ادامه اظهار کرد که در پایان مراسم هدایای متبرکی از آستان مقدس حسینی چون کتاب‌های منتشر شده و پرچم گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) بین حاضران توزیع شد.
 
انتهای پیام
captcha